کارگردان سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» گفت: این سریال متن و قصه‌های جذابی دارد و به لحاظ درام و مضامین خوبی که برگرفته از دل جامعه است، می‌تواند ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار کند.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» سریالی برگرفته از دل جامعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «داود بیدل» کارگردان سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»درباره زمان پخش این سریال گفت:طبق برنامه‌ریزی‌هایمان تا سه ماه آینده مشغول تصویربرداری هستیم.هنوز زمان دقیق پخش‌‌مان مشخص نیست چراکه در حال حاضر مرحله پیش تولید(انتخاب بازیگر،لوکیشن و ...) را برای اپیزود 8 می‌گذرانیم.

وی ادامه داد: هر اپیزود از این سریال، یک قسمت است که در مجموع 20 قسمت 45 دقیقه‌ای با احتساب تیتراژ است.

بیدل درباره جذابیت‌های قصه این سریال گفت:‌متن و قصه‌های جذابی در «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» داریم و به لحاظ درام به  مضامین خوبی که برگرفته از دل جامعه است،اشاره شده و معتقدم می‌تواند ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار کند.

کارگردان سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» درباره خواننده تیتراژ این سریال بیان داشت: هنوز خواننده مورد نظرمان را انتخاب نکردیم و در حال بررسی و انتخاب یک خواننده از بین چندین خواننده برتر هستیم.

به گزارش فارس، سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به تهیه کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم سیما در نظر گرفته شده است. نگارش این سریال را نیز گروهی از نویسندگان برعهده دارند.

عوامل این سریال عبارتند از:تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.