منتخب مردم کرج در مجلس دهم گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری پیامی بود که مجلس خبرگان همچنان در مسیر انقلاب و انقلابی بودن حرکت خواهد کرد.

نظر یک منتخب مجلس دهم درباره ریاست آیت الله جنتی

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان منتخب مردم کرج،‌ اشتهارد و فردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص انتخاب آبت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری،  اظهار داشت: با توجه به سفارشی که مقام معظم رهبری در این زمینه داشتند،‌ مجلس خبرگان باید به عنوان یک مجلس انقلابی مانده و مسیر انقلاب ولایت و آرمان‌های امام را پیگیری کند.
وی افزود: آیت‌الله جنتی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب همواره در رکاب امام و رهبری آزمون خود را داده است لذا این انتخاب پیامی بود که مجلس خبرگان همچنان در مسیر انقلاب و انقلابی بودن حرکت خواهد کرد.
منتخب مردم کرج در مجلس دهم همچنین تصریح کرد: اکثریت قاطع به آیت‌الله جنتی رای دادند، البته آنهایی هم که رای ندادند نیروهای ارزشمندی هستند.
اکبریان بر همین اساس اضافه کرد: خوشبختانه مجلس خبرگان رهبری مجلسی انقلابی است و مجلس شورای اسلامی نیز این حرکت را طی روزهای آینده خواهد داشت. ان‌شاءالله ثابت می‌شود که ما از اصول و آرمان‌های انقلاب به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و در این رابطه با کسی معامله نخواهیم کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.