کمپانی چینی ZTE امروز از پرچمدار جدید خود به نام Axon ۷ که از مشخصات فنی سطح بالایی برخوردار است و می تواند تهدیدی بزرگ برای پرچمداران موجود در بازار محسوب شود، رونمایی کرد. 

گوشی Axon ۷ معرفی شد؛ هیولایی با رم ۶ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی چینی ZTE امروز از پرچمدار جدید خود به نام Axon 7 که از مشخصات فنی سطح بالایی برخوردار است و می تواند تهدیدی بزرگ برای پرچمداران موجود در بازار محسوب شود، رونمایی کرد. 

این گوشی همانند گوشی های قبلی متعلق به این سری یعنی Axon mini و Axon Pro با همکاری استودیوی طراحی Designworks ساخته شده است. این استودیو که سابقه همکاری با بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا همچون BMW، Mini، Rolls Royce و غیره را در کارنامه دارد به ZTE در طراحی این گوشی که از بدنه ای آلومینیومی، باریک و لبه های شارپ برخوردار است کمک زیادی کرده است.

از آن جایی که این گوشی در کلاس یک پرچمدار روانه بازار خواهد شد، قطعاً باید به دنبال مشخصات قدرتمندی در آن باشیم که برای آشنایی با این غول چینی، در ادامه با تک شات همراه باشید.

مشخصات فنی اکسون 7 زد تی ای:

صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد

پردازنده اسنپدراگون 820

فضای رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی

فضای رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی

فضای رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی

سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو

پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی

باتری 3140 میلی آمپر ساعتی

اسپیکر دوگانه

سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی

سیستم تشخیص صدای Nuance

پشتیبانی از فناوری فورس تاچ

 

گفتنی است دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسل است و مجهز به سنسور ISOCELL و

ویژگی هایی همچون OIS +، EIS، PDAF، فلش LED دوگانه و روزنه دیافراگم f/1.8 خواهد بود.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به برخورداری از درگاه USB نوع C برای جابجایی سریع اطلاعات و پشتیبانی از موتور واقعیت مجازی موبایل گوگل به نام DayDream اشاره کرد.

در خصوص قیمت این گوشی نیز باید گفت که مدل نخست یعنی با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، با قیمت 441 دلار و مدل بعدی یعنی رم و حافظه داخلی 6 و 128 گیگابایتی نیز با قیمت 503 دلار و در نهایت مدل سوم و قدرتمند این گوشی یعنی با رم 6 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 625 دلار روانه بازار خواهد شد.

پیش فروش این گوشی از امروز در کشور چین آغاز شده و علاقه مندان می توانند از تاریخ دوم ژوئن آن را به طور مستقیم و با مراجعه به فروشگاه های موبایل خریداری نمایند.

 

axon 7

 

 

اکسون 7

 

 

axon 7

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.