قدس آنلاین – سبزوار : رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان سبزوار گفت: دوره سنجش و ارزیابی داوران فوتبال خراسان رضوی با حضور ۹۷ نفر از داوران برتر صبح امروز در سبزوار برگزار شد.

دوره سنجش داوران فوتبال خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد

مجید نصرالله زاده ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  افزود: همه ساله این دوره پیش از آغاز فصل مسابقات فوتبال در مشهد برگزار می شد اما امسال این دوره در سبزوار برگزار شد.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال سبزوار هم نیز یادآورشد : دوره سنجش داوران فوتبال در دو مرحله آزمایشهای آمادگی جسمانی و سنجش سطح آگاهی و دانش داوران برگزار می شود.

علیرضا دارینی با بیان اینکه داوران در مورد آمادگی جسمانی در بخشهای تست سرعت و فشار بالا مورد سنجش قرار می گیرند تصریح کرد : در آزمونهای نظری نیز داوران در سه بخش اصطلاحات داوری، زبان انگلیسی و ویدئوتست مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت : داوران شرکت کننده در این دوره دارای مدارک درجه یک، دو و سه داوری فوتبال هستند که در لیگهای برتر، دسته یک، دسته دو و جوانان خراسان رضوی سوت می زنند.

وی در عین حال یادآورشد : داوران درجه یک که بتوانند این دوره را با موفقیت به پایان برسانند جواز داوری در مسابقات لیگ کشور و داوران درجه دو و سه که این دوره را با موفقیت طی کنند جواز داوری در مسابقات لیگ استان را کسب می کنند. / 7/3/95 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.