امام جمعه گچساران گفت: حضور آیت الله جنتی در راس مجلس خبرگان رهبری و انتخاب شایسته ایشان به ریاست این مجلس مایه یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

حضور آیت الله جنتی در راس مجلس خبرگان مایه ناامیدی دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: آیت ‌الله جنتی با اصرار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و برای عمل به ارزش‌ های انقلاب این مسئولیت مهم را پذیرفت.
وی حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری را از دغدغه‌ های اصلی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری دانست و بیان کرد: تمامی نمایندگان این مجلس برای برطرف کردن دغدغه ‌های معظم‌ له تلاش و اقدام می ‌کنند.
حجازی اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تعیین ولی فقیه دارد.
وی عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری دارای جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بین مردم و مسئولان اجرایی کشور است.
حجازی ابراز داشت: با تلاش مداوم و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) هم اکنون کشور از امنیت، آسایش و آرامش کامل برخوردار است.
وی افزود: انتظار می رود مردم و مسئولان اجرایی کشور در چنین فضایی که سرشار از امنیت است به سوی توسعه و پیشرفت روزافزون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه گام بردارند. 
حجازی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ امنیت و ثبات کشور و اقتدار هر چه بیشتر نظام و انقلاب به صورت ناشناخته فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.