قدس آنلاین - ایلام: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهران گفت: مشکل کمبود آب روستای گلان مهران در آستانه فصل تابستان، رفع شد.

رفع مشکل آب شرب ۲۷۰ خانوار روستایی مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، اقبال خسروی با بیان اینکه بر اثر وقوع سیل در پاییز و زمستان سال گذشته 2 منبع آب از سه منبع تامین آب اهالی این روستا از مدار سرویس دهی خارج شده بود، اظهارداشت: در این روستا 270 خانوار ساکن هستند که با تلاش‌های صورت گرفته مشکل ‌آب شرب اهالی رفع شد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری و مساعدت مسئولان، یکی از منبع ها با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال بهسازی و مجددا وارد مدار سرویس دهی شد، افزود: برای بهسازی این منبع آب که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 950 متر لوله گالوانیزه 6 اینج در بستر رودخانه کار گذاشته شد تا اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی این منبع استفاده کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان مهران به تلاش های این دستگاه برای رفع کمبود آب آشامیدنی این روستا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علاوه بر این برای رفع کمبود آب شرب اهالی روستا، روزانه 75 هزار لیتر آبرسانی سیار به مخزن ذخیره آب انجام شد تا مردم از کمبود آب رنج نبرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.