قدس آنلاین: فردي كه اقدام به راه اندازي كانالي غير اخلاقي در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي كرده بود توسط كارشناسان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

دستگيري عامل راه اندازي كانال غيراخلاقي در شبكه هاي اجتماعي

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان،  سرهنگ جهانگير كريمي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي رصد و پايش شبكه هاي اجتماعي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا صفحه در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با محتويات غير اخلاقي شناسايي گرديد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: بلافاصله كارشناسان اين پليس با انجام اقدامات تخصصي خود دريافتند كه اين كانال از داخل ايران مديريت مي شود كه پس از تحقيقات نهايي متهم كه نوجواني 15 ساله ،هل و ساكن اصفهان بود شناسايي و به اين پليس احضار شد.

اين مقام انتظامي افزود:متهم پس از مواجه با مدارك و مستندات اين پليس به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي هاي انجام شده بيان داشت براي اينكه در بين دوستان خود بتواند خود را ثابت كند و از آنها كم نياورد دست به اين كار مجرمانه زده است.

معاون اجتماعي استان اصفهان عدم نظارت والدين بر فعاليت رايانه اي فرزندان را از مهمترين عوامل گرايش نوجوانان به اقدامات مجرمانه در فضاي مجازي عنوان كرد و گفت: والدين بايد سواد ديجيتالي خود را افزايش داده تا بتوانند بر فرزندان نظارت داشته باشند.

وي افزود: آسيب هاي اينترنت و شبكه هاي اجتماعي براي نوجوانان گريبانگير والدين خواهد بود بنابراين از همان ابتدايي كه گوشي موبايل هوشمند براي فرزندان خريداري مي كنيم بايدها و نبايدهاي آن را نيز به آنان ياد داده و آنان را با قوانين رايانه اي آشنا كنيم

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.