قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ طلاب و روحانیان باید از فرصت های تبلیغی پیش رو خصوصا ماه مبارک رمضان برای تبیین و تشریح خواسته های رهبری نهایت استفاده را ببرند و با همه وجود در این میدان قدم بردارند.

تغییر محاسبات و مواضع مسؤولان یکی از مهم ترین راهبردهای دشمن برای نفوذ در کشور است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، نفوذ در انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین برنامه های امروز دشمنان برشمرد و گفت: تغییر محاسبات و مواضع مسؤولان یکی از مهم ترین راهبردهای دشمن برای نفوذ در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست مسؤولان کانون ها و دفاتر مرکز دانش آموختگان این حوزه علمیه، با اشاره به روایتی از پیامبر خاتم(ص) در مورد ماه مبارک شعبان تصریح کرد: فلسفه نامگذاری ماه شعبان این است که رزق مؤمنان در این ماه تقسیم می شود و مهم ترین رزق هم همان رزق معنوی است.

وی با تأکید بر این که رزق و روزی خداوند به اندازه نیاز ما است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم رزق و روزی خود را بالا بریم، باید نیازمان را افزایش دهیم و این مستلزم استفاده از فرصت های پیش روی ما است.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تبیین مواضع ایشان را مهم ترین رسالت امروز روحانیت و طلاب دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار مطالب بسیار مهم و کاربردی را عنوان کردند که حرکت در مسیر خواسته های ایشان به یقین تضمین کننده آینده کشور خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچگاه نباید از دشمن انتظار کار مثبت و خیرخواهانه داشته باشیم، گفت: به یقین درک هدف دشمن از کارهایی که انجام می دهد، مانع از فریب ما می شود و این نکته ای اساسی است که بارها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی ها به دنبال آن هستند که حقیقت دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی را در بین مردم از بین ببرند، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما نباید کارهای دشمن را امتیاز آن ها در حق خود بدانیم بلکه باید به این باور دست پیدا کنیم که قدرت و توانایی های بالای امروز کشور سبب شده است که دشمن در برابر ما تسلیم و سر تعظیم فرود آورد.

حجت الاسلام رحمانی نفوذ در انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین برنامه های امروز دشمنان برشمرد و با بیان اینکه دشمن برای اجرایی کردن راهبرد نفوذ در کشور سه برنامه اساسی را مدنظر قرار داده است، اظهار داشت: نخستین راهبرد دشمن برای نفوذ در کشور، تأثیرگذاری در مراکز تصمیم گذار و تعیین کننده است که دخالت های آنها در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گذشته گواهی بر این ادعا بود.

وی تغییر باورها را یکی دیگر از راهبردهای دشمن برای نفوذ در انقلاب دانست و تصریح کرد: در این میان نقش طلاب و حوزه های علمیه در تثبیت باورهای دینی و ارزشی مردم ملموس و غیرقابل انکار خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سومین راهبرد دشمن برای نفوذ در کشور را تغییر محاسبات و مواضع مسؤولان برشمرد و گفت: دشمن می خواهد در این بخش نظام را از عناصر قدرت که شامل عناصر سیاسی، اقتصادی و نظامی می شود تهی کند و این خطری جدی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز حوزه های علمیه پرچم دار منویات رهبر معظم انقلاب هستند، افزود: طلاب و روحانیان باید از فرصت های تبلیغی پیش رو خصوصا ماه مبارک رمضان برای تبیین و تشریح خواسته های رهبری نهایت استفاده را ببرند و با همه وجود در این میدان قدم بردارند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تازه تأسیس بودن مجموعه دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران این استان، ابراز داشت: از آنجایی که این مجموعه در آغاز راه قرار دارد، بنابراین هماهنگی بین مجموعه ها و پیشبرد اهداف کار آسانی نیست که می طلبد در این راستا بنیان گذاری صورت گیرد.

وی با تشریح اهداف راه اندازی این مجموعه در حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف ما از تأسیس مجموعه دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران این است که پس از پایان تحصیل طلاب مرکزی باشد که متولی همه امور آنها شود و امور مربوط به طلاب در همه حوزه ها را پیگیری کند.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه هدف دیگر ما از راه اندازی این مرکز حضور طلاب و روحانیان زن در عرصه های مختلف اجتماع با حفظ کرامت و شأن طلبگی است، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که تولیت مراکز دینی در سطح استان باید به دانش آموختگان حوزه های علمیه سپرده شود و این حق تنها با نشان دادن توانمندی ها و قابلیت ها بدست می آید.

به گفته مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، به یقین راه اندازی و فعالیت های این مجموعه یک الگوی خوبی برای سایر استان های کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.