۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: 385699

تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک عملیات آزادسازی فلوجه روز شنبه اعلام کرد که با ورود یگان زبده مبارزه با تروریسم، آخرین مرحله نهایی جنگ فلوجه شروع شده است.

حمله یگان ویژه به داعش در فلوجه

تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک عملیات آزادسازی فلوجه روز شنبه اعلام کرد که با ورود یگان زبده مبارزه با تروریسم، آخرین مرحله نهایی جنگ فلوجه شروع شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، براساس این بیانیه، نیروهای زبده یگان مبارزه با تروریسم حرکت خود را به سمت شهر فلوجه آغاز کرده و قرار است این نیروی متخصص جنگ شهری، مسئولیت گشودن دروازه های فلوجه و ورود به داخل شهر را بر عهده گیرد.

سخنگوی فرماندهی مشترک عملیات آزادسازی فلوجه نیز در بیانیه جداگانه ای امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای نظامی و تشکیلات مردمی الحشد الشعبی پیروزی های بزرگی را در فلوجه رقم زده اند.
سرهنگ 'یحیی رسول الزبیدی' افزود که بعد از آزادی بخش کرمه و روستاهای البوشجیل و سجاریه حلقه محاصره بر عناصر تروریستی داعش در فلوجه تنگ تر شده است.
از طرفی تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک اعلام کرده است که همزمان با حرکت یگان مبارزه با تروریسم به سمت شهر فلوجه به عنوان آخرین مرحله جنگ، نیروهای عراقی در مناطق شمالی فلوجه به سمت شهر 'الصقلاویه' پیروزهای بزرگی را تحقق بخشیده اند.
براساس این بیانیه، روستای 'مختار' در شمال فلوجه آزاد شده و اکنون نیروهای عراقی به سمت آزادسازی الصقلاویه به راه افتاده اند.
پیشروی نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق از بامداد امروز شنبه به طور چشمگیری تسریع شده است و طبق گزارش ها تعداد زیادی از عناصر داعش به هلاکت رسیده و عده ای نیز در صدد فرار از صحنه جنگ هستند.
فرماندهی عملیات بغداد امروز قتل 'ابوعزام' یکی از سرکردگان داعش در روستای البوشجیل از توابع بخش الصقلاویه را اعلام کرد و تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نیز در بیانیه دیگری لحظاتی قبل به هلاکت رسیدن 'ابو عمر' مسئول آتشبار داعش در منطقه البوشجیل را خبر داد.
یگان زبده مبارزه با تروریسم با توجه به تخصص در جنگ شهری و مبارزه با باندهای تروریستی، پیش از این در جریان آزادسازی شهر الرمادی مرکز استان الانبار در 27 دسامبر 2015 نقش اساسی را ایفا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    درود بر شیر مردان میدان نبرد حق علیه باطل خداوند پشت و پناهتان باد . امیدوارم خداوند با بازوان غیور شما انتقام مردم مظلوم را از این گروهک کافر بگیرد ان شالله