حمله شیمیای گروهک تروریستی داعش به جنوب نینوا، پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه، انفجار بمب در بغداد، ارسال کمک های بشر دوستانه به آوارگان فلوجه، هلاکت ۱۱۰ داعشی طی ۲۴ ساعت گذشته در عراق و بازی تیم ملی فوتبال عراق در مقدماتی جام جهانی درمشهد از خبرهای امروز عراق است.

رویدادها و حوادث عراق در یک نگاه/ شنبه۸ خرداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، عناصر گروهک تروریستی داعش با موشک های حامل گاز «کلر» منطقه ای در جنوب استان نینوا را هدف قرار داده اند و دستکم 35 نفر از اهالی این منطقه در این حمله شیمیای داعش زخمی شده است.
جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

** پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه
پلیس فدرال عراق امروز اعلام کرد: نیروهای عراقی با آزاد سازی چند منطقه در اطراف فلوجه، آزاد راه ارتباطی شهر فلوجه ، روستای بکاره، مختار و زغارید را در شمال فلوجه از دست داعش آزاد کردند.

** انفجار بمب در بغداد هفت کشته و زخمی برجای گذاشت
منابع خبری امروز از بغداد گزارش کردند، انفجار بمبی در محله «عامل» در غرب بغداد یک کشته و 6 زخمی برجای گذاشته است.
این انفجار در نزدیکی بازاری محلی در محله عامل روی داده است.

** ارسال کمک های بشر دوستانه به آوارگان فلوجه
وزارت مهاجرت عراق امروز اعلام کرد، 12 هزار محموله از کمک های بشر دوستانه را برای خانواده های آواره ای که در منطقه عامریه و مناطق اطراف شهر فلوجه مستقر شده اند، ارسال کرده است.

** هلاکت 110 تروریست داعشی در عراق
فرماندهی عملیات بغداد امروز از هلاکت 110 تروریست داعشی طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف عراق از جمله در عملیات فلوجه خبر داد.

** مشهد میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی فوتبال برای عراق خواهد بود 
فدراسیون فوتبال عراق امروز اعلام کرد بازی های تیم ملی فوتبال این کشور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه مشهد برگزار می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.