قدیس آنلاین/ تکتم بهاردوست : هوشنگ توکلی بازیگر با اخلاق و پیشکسوت سینما و تلویزیون این روزها مقابل دوربین کارگردان جوان سینما و تلویزیون قرار گرفته است.

مقابل دوربین «آرام می‌گیریم»

توکلی که بعد از سال‌ها بار دیگر به تلویزیون برگشته است درخصوص فعالیت‌های این روزهایش گفت: چند هفته‌ای هست که بازی‌ام را در نقشی کاملاً متفاوت و پیچیده و البته روان، مقابل دوربین روح‌الله حجازی با نام «آرام می‌گیریم» شروع کرده‌ام که در46قسمت و در گروه فیلم و سریال شبکه دو و در حوزه دفاع مقدس تهیه و تولید می‌شود و طبق گفته تهیه‌کننده قرار است پاییز امسال از رسانه ملی پخش شود.
وی ادامه داد: این اثر مجموعه‌ای پر بازیگر است که در لوکیشن‌های مختلفی چون تهران، خوزستان، ساوه و مناطقی در شرق و جنوب شرق کشور، تصویربرداری می‌شود.
فریدون فرهودی در این کار با نگاهی متفاوت به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی، قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده نوشته است؛ خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است که آرامش و امنیت از دست رفته‌شان، بار دیگر بازمی‌گردد.

  امیدوار به مدیریت جدید صداوسیما
این بازیگر ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی سریال‌سازی درتلویزیون گفت: صداوسیما بطور کلی طی دو دهه گذشته گرفتار یکسری بازی‌های سیاسی شده است، همان اتفاقی که در کل جامعه افتاده است. مسأله‌ای که باعث شده است در حوزه تولید از نوآوری‌های نسل جوان فاصله بگیریم. از سوی دیگر برخی مسؤولان و مدیران رابطه‌شان با رشدی که در جامعه اتفاق افتاده بود کم شده و عقب افتاده بودند، طبیعتاً یکسری تغییرات را یا نخواستند یا نتوانستند ببینند و این شد که ما در حوزه تولید دچار عقب‌ماندگی‌هایی شدیم که امیدوارم در مدیریت جدید ترتیبی داده شود که بازگشتی به گذشته خوبمان داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.