رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حتی یک نیروی رسمی کمیته امداد امام خمینی (ره) تعدیل نشده و قراری هم بر تعدیل این نیروها نیست.

ماجرای تعدیل نیروهای مازاد در امداد/ حتی یک نیروی رسمی تعدیل نشده است

به گزارش قدس آنلاین،سید پرویز فتاح در گفت و گو با میزان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد غیر انتفاعی مردمی است و ما پول اضافی در اختیار نداریم.

وی افزود: ما یک نهاد هستیم که قرار نیست هزینه های زیادی را صرف اداره امورمان کنیم و به شدت با هرگونه هزینه اضافه برخورد می کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به انتقاد های صورت گرفته شده به این نهاد در رابطه با هزینه های بالای انجام امور در امداد اظهارکرد: برخی به من انتقاد می کنند که چرا هزینه های امداد زیاد است. انتقاد این عده غیر منطقی هم نیست و ما اکنون به دنبال این هستیم که وضعیت را تغییر دهیم.

فتاح در خصوص وضعیت کارمندان رسمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارکرد: نیروهای رسمی امداد همه بر سر کارهای خود هستند و حتی یک نیروی رسمی در میان نفرات تعدیلی امداد نبوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ماندگاری برخی نیروهای افتخاری طی سالیان گذشته در امداد خبر داد و اذعان کرد: برخی نیروها به عنوان نیروی افتخاری وارد کمیته امداد شده بودند اما بعد از مدتی از مزایای امداد بهره مند شده و وارد چرخه دریافت حقوق شده اند.

وی ادامه داد: باید جلوی این اتفاق ها گرفته می شد زیرا مردم به هیچ وجه راضی نیستند که ما به دلیل کمبود اعتبار و برای جبران مشکلاتمان از صدقه های آنها برای حقوق کارمندانمان استفاده کنیم.

فتاح با اشاره به وضعیت قرار داد نیروهای تعدیل شده تصریح کرد: نیروهای تعدیلی قراردادهای 6 ماهه و یک ساله داشتند که مدت ها بود از مدت قرارداد آنها گذشته بود و به عنوان نیروی مازاد از بدنه امداد خارج شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه « در امداد باید همانند خیریه ها عمل شود» خاطرنشان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) باید همانند خیریه ها عمل کنیم و افرادی که وارد امداد می شوند به عنوان یک نیروی افتخاری مشغول به کار شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.