قدس آنلاین - یزد : طرح های برتر جاذب برای سرمایه گذاری شرکت های فناور پارک علم و فناوری یزد، در دومین دوره جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته، در دبی به سرمایه گذاران خارجی معرفی و مورد استقبال برخی از ارگان های این کشور قرار گرفتند.

درخشش طرح هاي شركت هاي فناور پارك يزد در جشنواره تجاري سازي فناوري هاي پيشرفته دبي

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، در پی برگزاري "نخستين جشنواره تجاري سازي فناوري هاي پيشرفته " در تاريخ 22 مهر 94، در كرمان و حضور پارك علم و فناوري يزد در اين رويداد كه با حضور سرمايه گذاران و تجار ايراني خارج از كشور وبا هدف سرمايه گذاري و تجاري سازي محصولات فناوري انجام گرفت، تعدادي از طرح هاي شركت هاي مستقر در پارك ارايه و در نهايت طرح توليد رزين ازشركت پترو اكتان ايساتيس به عنوان طرح برتر شناخته شد و لوح تقدير دبير علمي جشنواره را دريافت كرد. 

با فراخوان دومين دوره اين جشنواره تعداد 2 طرح از 12 طرح برتر جاذب براي سرمايه گذاري از پارك يزد به صورت ارايه حضوري و 3 طرح به صورت پوستري انتخاب شده و در سوم خرداد به سرمايه گذاران خارجي معرفي شد.

گفتنی است، اين طرح ها متعلق به شركت هاي ويستا الكترونيك و شيردال صنعت هستند كه در هتل الغرير امارات براي سرمايه گذاران به نمايش در آمده و  مورد استقبال برخی از ارگان های این کشور قرار گرفتند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.