قدس آنلاین- یزد: فرماندار یزد گفت: اینکه مردم در قبال خرید کالا و خدمات اطمینان خاطر داشته باشند به معنای ارتقای امنیت ذهنی است که این نیز یکی از شاخص های اصلی بلد امین است

مردم باید در قبال خرید کالا و خدمات اطمینان خاطر داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمود شاکری شمسی در جمع اتحادیه میوه فروشان شهرستان یزد اظهارداشت : خوشبختانه این اتحادیه با گذشت 4 ماه از تشکیل آن تعامل  و همراهی خوبی داشته و با عقلانیت، وفاق و تجربه در راستای رفع مسائل و مشکلات گذشته قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه از جمله مهمترین سیاست های دولت یازدهم حمایت همه جانبه از تشکل های مردمی نظیر اتحادیه های صنفی است افزود: همه دستگاه های اجرایی باید به نوعی در حوزه کاری خود با تشکل های مردم نهاد ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند.

فرمانداری واگذاری امور تصدی گری به مردم را از هنر مدیران موفق دانست وگفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوی توانمند دولت می توانند در محدوده ای که قانون برای آنها مشخص کرده است مسائل تصدی گری را قبول کرده و تنها مسائل حاکمیتی را به دولتمردان بسپارند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد خواستار بهره وری کامل از میادین میوه و تره بار شهرستان یزد شد و تصریح کرد: حوزه فعالیت این اتحادیه به سبب تنوع محصول نسبت به سایر اتحادیه های صنفی گسترده تر و مهم تر است.

فرماندارافزایش سطح امنیت ذهنی شهروندان را به عنوان یکی از شاخص های اصلی بلد امین ذکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مردم نسبت کالا و خدمات که برای رفع حاجات خود خرید می کنند، اطمینان خاطر داشته باشند.

شاکری شمسی خواستار افزایش نظارت های اتحادیه بر واحدهای صنفی تحت پوشش خود شد و ابراز داشت: نهادینه ساختن نظارت مردم بر حسن انجام کار واحدهای صنفی درجامعه کاری ارزشمند است، اما آن چیزی که اهمیت دارد نظارت مستمر اتحادیه به روشهای مختلف است.

وی عدم درج قیمت کالا در برخی از میوه فروشی ها را به عنوان یکی مشکلات دانست و افزود: اولین حق مشتری اطلاع از قیمت کالایی است که می خواهد نسبت به خریداری آن اقدام نماید.

فرماندار یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: نظارت مستمر، قیمت های مناسب و همچنین کیفیت خوب میوه ها باید از مواردی باشد که اتحادیه میوه فروشان در این ماه باید پیگیری کند.

شاکری شمسی  در پایان به موضوع اشتغال اتباع خارجی در میادین میوه و تره بار و واحدهای میوه فروشی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اشتغال این افراد در این شغل ممنوع بوده و با نظارت و تقویت بازرسی ها به محض مشاهده ، با کارفرمایان متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.