تولیت عتبه مقدس امامین جوادین(ع) از افزایش همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی میان عتبه مقدسه کاظمین(ع) و آستان قدس رضوی خبر داد.

ارتباطات عتبه مقدس کاظمین(ع) و آستان قدس رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، جمال دباغ در گفت‌وگو با آستان نیوز، با بیان اینکه بزودی توافق نامه‌های اقتصادی و فرهنگی میان تولیت آستان مقدس امامین جوادین(ع) و تولیت آستان قدس رضوی به امضا خواهد رسید، اظهار کرد: فصل جدیدی از روابط میان دو آستان متبرک شیعیان در حال شکل­گیری است و روابط آستان قدس رضوی با عتبات عالیات کشور عراق بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به بازدید از موسسات مختلف آستان قدس رضوی بیان کرد: گستردگی اقدامات اقتصادی و صنعتی آستان قدس رضوی از یک سو و ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این بارگاه منور از سوی دیگر، این امکان را فراهم آورده که آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) بتواند در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و درمانی به ایفای نقش بپردازد.
دباغ اضافه کرد: آستان قدس رضوی توانسته طیف وسیعی از فعالیت‌ها را در حوزه‌‌های مختلف مورد پوشش قرار دهد كه در نوع خود کم نظیر است.
وی فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی را نوآورانه و قدرتمند ارزیابی و عنوان کرد: وسعت این فعالیت‌های در حوزه‌های مختلف که هدف نهایی تمام آن­ها تحقق اهداف معنوی و قوت بخشیدن به امور فرهنگی است، انسان را شگفت زده می‌کند.
تولیت آستان مقدس امامین جوادین(ع) آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی آستان قدس رضوی را یکی از دستاوردهای سفر خود به مشهد مقدس معرفی کرد و ادامه داد: این سفر، سفری بسیار مفید بود و برای ما چشم اندازهای روشنی را از همکاری‌های آینده با آستان قدس رضوی ترسیم کرد و امیدوار هستیم با توافق نامه‌هایی که به امضای دو طرف خواهد رسید، بیش از پیش بتوانیم از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در راستای تقویت عتبات متبرکه حضرات معصومین(ع) استفاده کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.