استاد برجسته حوزه علمیه قم، آیت الله سیستانی را از مراجع بزرگ جهان تشیع در کشور عراق دانست و گفت: توطئه تخریب حرم حضرت علی(ع) با درایت و هوشیاری آیت الله سیستانی خنثی شد.

توطئه تخریب حرم حضرت علی(ع) با درایت و هوشیاری آیت الله سیستانی خنثی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام جواد اشرفی در جریان دیدار حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران با روحانیون و طلاب علوم دینی بروجرد در دفتر امام جمعه این شهر افزود: دشمنان اسلام، قرآن و اهل البیت(ع) شرارت و دشمنی خود را در عراق به جایی رساندند که قصد تخریب حرم حضرت امیرالمومنین علی(ع) را در نجف داشتند ولی درایت و هوشیاری آیت الله سیستانی این توطئه را خنثی کرد.
وی اظهار کرد: مرجعیت بزرگ شیعه از جمله امام خمینی(ره) و آیت الله سیستانی با مدیریت و بصیرت بالا، توطئه دشمنان را کشف و با عملکرد درست، مانع از تحقق اهداف شوم آنها شدند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم، آیت الله سیستانی را از ذخایر خداوند برای حفظ شیعیان عراق و عتبات عالیات دانست و افزود: بسیاری از هم سنگری های آیت الله سیستانی توسط رژیم بعثی عراق به شهادت رسیدند ولی خداوند متعال، آیت الله سیستانی را برای وضعیت امروز عراق حفظ کرد.
وی گفت: دغدغه اصلی آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت سیستانی رسیدگی به محرومان جامعه و گسترش اسلام در جهان است و در این راستا به حوزه های علمیه توجه ویژه دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله شهرستانی در سفر به بروجرد از حوزه علمیه امام صادق(ع) و حضرت ولی عصر(عج) بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی داماد و نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران است و مدیریت موسسه آل البیت(ع) در قم را نیز برعهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.