۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 386185

با وجود تمام تایید و تکذیب‌هایی که در مورد باشگاه استقلال شد صدای تغییرات در این باشگاه می‌آید.

منصوریان در ‌آستانه سرمربیگری استقلال

به گزارش قدس آنلاین، با ناکامی که استقلال در فینال جام حذفی کسب کرد تغییرات در این باشگاه به واقعیت نزدیک شد.

پیش از این هم که استقلال شانس قهرمانی را در جام حذفی از دست بدهد صدای تغییرات می آمد اما در باشگاه استقلال اصولا بنا بر تکذیب همه چیزهای درست و نادرست بود.

همان روزی که نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر اعلام کرد بهرام افشارزاده برای فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام کرده است مشخص بود که استقلال فصل جدید با تغییراتی روبرو می شود از کادرفنی اش گرفته تا مدیرانش.

حالا دیگر افشارزاده راحت تر می تواند تایید یا تکذیب کند که می رود یا می ماند و قطعا بوی رفتن بیش از ماندن می آید. افشارزاده در آخرین اظهاراتش تمام حرف های قبلی خود را مبنی بر ماندن در استقلال پس گرفت او حتی درحالی که در سایت استقلال گفته بود حتی اگر وزارت هم بخواهد از استقلال نمی رود و در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کند در آخرین اظهار نظر خود تاکید کرد سرباز وزارت است و هر جا آنها بگویند می رود. این صحبت ها بوی رفتن می دهد. حتی کارشناسان رشته ژیمناستیک هم در مورد آمدن افشارزاده نظرهای خود را داده اند.

اینک نوبت وزارت ورزش است که تصمیم خود را در مورد استقلال هر چه زودتر نمایان کند. تیمی که از سایر رقبایش در نقل و انتقالات حداقل در ظاهرا عقب تر است.

در مورد وضعیت فنی استقلال هم بوی تغییرات می آید. پرویز مظلومی حتی اگر خودش هم بخواهد با این فشارها و هجمه ای که روی خود می بیند نمی تواند به درستی روی کارش تمرکز کند.

در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد حضور منصوریان در استقلال مطرح شده و حتی گفته می شود لیست پنهانی در جلسات پنهانی به مدیران این تیم پیشنهاد شده است و با بازیکنان مورد نظر او مذاکرات هم شده است. هر چند این اخبار از سوی باشگاه استقلال بارها تکذیب شده اما معمولا در فوتبال ایران آنچه که تکذیب می شود به واقعیت نزدیک تر است.

همه چیز به جلسه سرنوشت ساز هیات مدیره فعلی استقلال در امروز یا فردا بستگی دارد.

صدای قدم های منصوریان می آید اما قبل از او به نظر می رسد این مدیران استقلال هستند که دچار سونامی می شوند.

هر چند که عده ای هم سعی می کنند نام سرمربیان خارجی را سر زبان ها بیندازند و در این آشفته بازار استقلال از این وضعیت سواستفاده کنند. این وسط نقش وزارت ورزش و تصمیمی که می گیرد خیلی اهمیت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.