قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها در شهر شود و بگویند اینجا مشهد نیست، این بسیار ناگوار است.

طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها شود

آیت الله علم الهدی در دیدار با ائمه جمعه و مسؤولان طرقبه و شاندیز با بیان اینکه ما مسؤول عملکرد و جایگاه خود هستیم، افزود: باید زمینه بی بند و باری و فحشا از بین برود. ممکن است افرادی به هر ترتیب بخواهند مسیر اشتباه خود را ادامه دهند، اما شما به عنوان مسؤولان این نظام نباید ابزاری برای آن‌ها شوید.
وی با تأکید براینکه باید چهره ییلاقی شاندیز و طرقبه برای مشهد محفوظ باشد و به عنوان نقطه سبز مشهد باقی بماند، خاطرنشان کرد: فساد‌هایی که در طرقبه و شاندیز پیش آمد باعث می شود خلاف این هدف تحقق یابد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حفظ طرقبه و شاندیز در این جهت سخت است، بویژه در ساخت و سازها در ارتفاعات، گفت: حفظ فیزیکی این مکان درکنار حفظ شأنیت و مسایل اجتماعی این مکان بسیار اهمیت دارد زیرا این مکان پیشانی مشهد شده است.
 امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لغو کنسرت‌های اخیر در طرقبه و شاندیز تصریح کرد: ما مسؤول عملکرد و جایگاه خود هستیم. به وظایف قانونی خود عمل کنید و فقط رضای الهی را در نظر داشته باشید و از هیاهو و جنگ روانی عده ای بی بند و بار نترسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.