معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصمیم برای برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با مسئولان شرکت مخابرات ایران برای تعیین تعرفه تلفن ثابت خبر داد.

 جلسه فوق‌العاده برای تعیین نرخ تلفن ثابت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی اصغر عمیدیان گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مدلهای مختلف تعیین تعرفه تلفن ثابت مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده است.

دبیر كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات افزود: در این جلسه ابعاد مختلف تغییر تعرفه تلفن ثابت مطرح شد اما با توجه به اهمیت موضوع تعرفه و ضرورت بررسی همه جانبه، قرار شد در جلسه فوق‌العاده بعدی كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات كه با حضور مسئولان شركت مخابرات ایران برگزار می‌شود، راجع به این موضوع بررسی بیشتر صورت گرفته و تصمیم‌گیری شود.

شرکت مخابرات ایران طی درخواست خود به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد افزایش آبونمان تلفن ثابت و نیز قیمت خط تلفن از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان را ارائه داده است. وزارت ارتباطات به صورت تلویحی با افزایش نرخ های تلفن ثابت موافقت کرده است و قرار است در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نرخ های جدیدی برای تلفن ثابت مصوب شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.