وزیر خارجه کشورمان گفت که امروز بعد از پایان تحریم‌های ظالمانه علیه ایران به بهانه هسته‌ای، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری کشورها در ایران فراهم شده است.

بهترین فرصت برای سرمایه گذاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه برنامه کاری خود در لهستان، در همایش مشترک اقتصادی ایران و لهستان که در حال برگزاری در  ورشو است حضور یافت.

در این همایش که توسط اتاق‌های بازرگانی دو کشور برگزار می شود رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و شصت بازرگان و مدیر شرکت‌های ایرانی و مسئولان اتاق بازرگانی لهستان و تعداد زیادی از بازرگانان لهستانی جضور دارند.

وزیر امور خارجه در سخنان خود در این همایش با اشاره به روابط تاریخی بیش از پانصد ساله ایران و لهستان و تاکید بر فرصت‌های پسابرجام برای گسترش روابط اقتصادی دو کشور به تشریح ظرفیت‌ها و ویژگی های اقتصادی ایران پرداخت و گفت‌ مسئولیت بخش های خصوصی دو کشور استفاده از این فرصت ها در جهت فعال سازی ظرفیت های همکاری دو کشور است.

دکتر ظریف مبنای قدرت ایران را مردم ایران معرفی کرد و گفت: مردم ایران و بخش خصوصی ایران که بهترین نمایندگان این مردم هستند با نگاه مثبتی که به لهستان دارند از حضور و فعالیت شرکت‌ها و کارآفرینان و توریست های لهستانی در ایران استقبال خواهند کرد.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه گفت که امروز بعد از پایان تحریم‌های ظالمانه علیه ایران به بهانه هسته‌ای، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری کشورها در ایران فراهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.