سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت این تیم پس از شکست در جام حذفی و اتفاقات پس از ان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت تغییرات استقلال از زبان افشارزاده

به گزارش قدس آنلاین، بهرام افشارزاده درباره ناکامی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: از دیشب تا به امروز ساعات بسیار سختی را گذراندیم کاری نبوده که برای این تیم انجام نداده باشیم. کاری نبوده که برای پیشبرد اهدافمان نکرده باشیم. در هر صورت قسمت در این بوده که استقلال جام نگیرد.

وی در خصوص اینکه چه تصمیمی برای فصل آینده استقلال دارید گفت: تا هیات مدیره روز سه شنبه تشکیل نشود نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم اما قطعا باید فکر جدیدی کنیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا روز گذشته تعداد زیادی از هواداران در ورزشگاه از شما خواستار برکناری مظلومی شدند گفت: به هر حال عده‌ای برای خودشان می‌برند و می‌دوزند بله خیلی ها از من این  درخواست را داشتند من باید همه این مسائل را در هیات مدیره مطرح کنم و جوابم هم به هواداران همین بود ما باید با یک بررسی خوب یک تصمیم خوب بگیریم.

افشارزاده درباره اینکه از شب گذشته همه جا پر شده که منصوریان سرمربی استقلال است عنوان کرد صحبت‌ها خیلی زیاد است ولی من هیچ وقت نخواستم آن‌ها را بیان کنم ما هم دلمان می‌خواهد کسی را بیاوریم که حرف و حدیث آن کمتر باشد تا بامداد امروز منصوریان در گزینه‌های ما نبود اما از ساعت یک بامداد امروز او جزو گزینه‌های ما شده است و حتما شرایطش را بررسی می‌کنیم

سرپرست استقلال در خصوص جریان بازی و موقعیتی که برهانی از دست داد گفت: وای از دست آرش اگر توپ را رها کرده بود خودش گل می‌شد تو چه کردی آرش. آه از نهاد ما درآورد. در هر صورت خیریت در این نتیجه بوده است و کاری نمی‌شود کرد.

افشارزاده همچنین درباره عملکرد مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم گفت: واقعا رحمتی از لحاظ روانی به نظر من شرایط خوبی نداشت و همان ابتدای مسابقه گفتم این رحمتی رحمتی همیشگی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی داشت که رحمتی مثل همیشه نبود گفت فکر نمی‌کنم نمی‌دانم چه بگویم کاری نبوده که انجام نداده باشیم به هر حال بچه‌ها هم جوان بودند. به نظر من آن پنالتی را نباید جوانی مثل رمضانی می‌کرد و باید توپ را به برهانی می‌دادند حتی اگر خودش هم نمی خواست پنالتی بزند، باید به زور به او می‌دادند تا پنالتی را بزنند.

افشارزاده درباره اینکه حالا که فصل تمام شده آیا تصمیم دارد که در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک شرکت کند گفت: این خبر صد در صد غلط است و من به هیچ عنوان به فدراسیون ژیمناستیک نمی‌روم و در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم. مطرح شدن این بحث‌ها درست نیست من 24 سال پیش در ژیمناستیک بودم.

وی در خصوص اینکه آقای سجادی معاون وزیر ورزش این مسئله را مطرح کرده گفت: او مطرح کرده بوده که می‌خواهم ثبت نام کنم ولی من چنین نیتی ندارم.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا می‌خواهد در استقلال بماند یا خیر گفت: باید با دوستانم مشورت کنم و بعد تصمیم گیری کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنانی مثل فرشید باقری و وریا غفوری با نظر منصوریان جذب شده‌اند گفت: فعلا نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و بعدا در خصوص نقل و انتقالات صحبت می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.