شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از عضو جدید خانواده لپ تاپ‌های ZenBook به نام ZenBook ۳ رونمایی کرده است و قصد دارد این محصول را به عنوان با پرستیژترین لپ تاپ بازار در اختیار کاربرانش قرار دهد

ایسوس با ZenBook ۳ رقیب جدیدی برای مک بوک‌ها وارد بازار می‌کند+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، بسیاری از کاربران، لپ تاپ‌های مک بوک اپل را به این خاطر که عاشق مک بوک‌ها هستند، نمی‌خرند، بلکه دلیل اصلی آنها داشتن دستگاهی با پرستیژ بالاست. به همین دلیل شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از عضو جدید خانواده لپ تاپ‌های ZenBook به نام ZenBook 3 رونمایی کرده است و قصد دارد این محصول را به عنوان با پرستیژترین لپ تاپ بازار در اختیار کاربرانش قرار دهد. 

اگرچه نمی‌وان معیار استانداردی برای پرستیژ دستگاه‌های هوشمند تعیین کرد، یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های لپ تاپ جدید ایسوس ضخامت بسیار کم 11.9 میلی متری آن است، وزن این دستگاه نیز تنها 910 گرم است. به گفته ایسوس این لپ تاپ از مک بوک اپل سبک تر است و سرعت آن نیز دو برابر از مک بوک بیشتر است. ضخامت مک بوک اپل 13.0 میلی متر و ضخامت مک بوک ایر 17 میلی متر است. به این ترتیب زن بوک 3 به میزان 9 درصد از مک بوک و 30 درصد از مک بوک ایر باریک تر است.

ایسوس برای ساخت این لپ تاپ سبک از نوعی آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده است که در صنعت هوافضا بکارگرفته می‌شود. به ادعای ایسوس این آلیاژ در مقایسه با آلیاژهای به کار رفته در سایر کامپیوترهای عادی، 50 درصد مقاومت بیشتری دارد. این آلیاژ دارای یک طراحی فلزی چرخشی است.

ایسوس ZenBook 3 را به سیستم عامل ویندوز 10، نمایشگر 12.5 اینچی، پردازنده‌ اینتل Core i7، 1 ترابایت حافظه PCle Gen 3 SSD و 16 گیگابایت رم مجهز کرده است. این لپ تاپ دارای پورت USB C، اسپیکرهای استریو Harman Kardon نیز هست و گوریلا گلس 4 از نمایشگر آن محافظت می‌کند. یک سنسور اثرانگشت امنیت بیشتر این لپ تاپ را تامین می‌کند و باتری آن می‌تواند با هر بار شارژ تا 9 ساعت دوام بیاورد. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع در 49 دقیقه به میزان 60 درصد شارژ می‌شود.

ایسوس نسخه ساده تر این لپ تاپ را نیز که مجهز به پردازنده Core i5، 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD است، در اختیار کاربرانی می گذارد که می‌خواهند کمتر هزینه کنند.

محصول جدید خانواده زنبوک‌های ایسوس در سه رنگ آبی، رز گلد و طوسی به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها از طریق یک فرآیند دو مرحله‌ای آنادایزینگ به آلیاژ اضافه شده است.

این لپ تاپ فوق باریک به یک سیستم خنک کننده باریک نیز نیاز دارد و ایسوس مدعی شده که نوت بوک جدیدش را به باریک‌ترین سیستم خنک کننده موجود در جهان با ضخامت 3 میلی متر مجهز کرده است.

ایسوس نسخه 1 ترابایتی لپ تاپ جدید خود را با قیمت 1999 دلار، نسخه 512 گیگابایتی با پردازنده Core i7 را با قیمت 1499 دلار و نسخه 512 گیگابایتی با پردازنده Core i5 را با قیمت 999 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

 

ZenBook 3

 

 

ZenBook 3

 

 

ZenBook 3

 

 

ZenBook 3

 

 

ZenBook 3

 

 

ZenBook 3

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.