در شب انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین سرمربی لیگ برتر، پرویز مظلومی از خیانت بازیکن و مسئول باشگاه در خانه فرهاد مجیدی پرده برداشت.

گزارش آخرین برنامه نود و ادعای عجیب یک مربی علیه عادل!

به گزارش قدس آنلاین، آخرین برنامه نود دوشنبه شب برگزار شد و نظرسنجی آن به انتخاب بهترین مربی فصل اختصاص داشت. برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی گزینه‌های این نظرسنجی بودند. 

گزارش مستند از خرمشهر
فردوسی پور در ابتدای برنامه اش اعلام کرد که اگر اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، برنامه نود حدود دو ماه دیگر مجددا آغاز خواهد شد. بعد از ارائه آمار رکوردهای پانزدهمین دوره لیگ، گزارش مستندی از خرمشهر که میزبان فینال جام حذفی بود، پخش شد. در این گزارش به دوران دفاع مقدس و وضعیت فوتبال در این دوران اشاره شد.

مظلومی ترکاند!
پرویز مظلومی میهمان حضوری برنامه نود بود. او در این برنامه علیه یک بازیکن و مسئول باشگاه افشاگری کرد:

واقعا در استقلال تنها بودم، خیلی ها ما را کوبیدند، تا چهار صبح التماس کردند مجیدی بیاید جای ما، با منصوریان هم قبلا صحبت کرده بودند، قرارداد دارم و استعفا نمی دهم از مهتمرین بخشهای صحبت مظلومی بود.

گل‌محمدی و حسرت یک بازی
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن هم دیگر میهمان برنامه نود بود. یحیی گل محمدی با اشاره به حذف تیمش در آسیا، گفت: مقابل العین بدشانسی آوردیم. همیشه حسرت این بازی را می خورم. در بازی برگشت دو گل خیلی بد خوردیم.

وی همچنین تاکید کرد: درست است جام گرفتیم ولی معتقدم موفقیت فقط گرفتن جام نیست. باید دید در باشگاهی که هستیم چه کار کرده ایم. ذوب آهن دو سال پیش سر و سامان نداشت ولی انقلابی در این باشگاه صورت گرفت و بازیکنان جوان زیادی را هم معرفی کردیم.

واکنشهای تند به صحبتهای نویدکیا
حسین فرکی و مهرزاد خلیلیان سرمربی و مدیرعامل پیشین سپاهان افرادی بودند که واکنش تندی به مصاحبه هفته گذشته محرم نویدکیا داشتند. خلیلیان گفت که بر خلاف گفته های محرم، برانکو ایوانکوویچ خودش نخواست به سپاهان بیاید. فرکی هم گفت: بهتر بود نویدکیا به جای اینکه خودش را با پرنده هایش در خانه سرگرم کند، می آمد و با من صحبت می کرد!

عادل، پرسپولیسی‌پور هم شد!
در بخش پایانی نود، علی لطیفی سرمربی تیم اکسین البرز روی خط تلفنی آمد تا به شائبات کم کاری بازیکنان تیمش در لیگ دسته دو پاسخ بدهد. لطیفی که زمان زیادی برای صحبت نداشت، در واکنش به درخواست مجری نود به یکباره از کوره در رفت و گفت: به شما هم می گویند  پرسپولیسی پور! این جمله باعث شد تا ارتباط تلفنی لطیفی با گفتن خداحافظ از سوی فردوسی پور قطع شود.

برانکو با اختلاف بهترین شد
با اعلام نظرسنجی برنامه، برانکو ایوانکوویچ با بیش از ۶۰ درصد آرای بینندگان نود به عنوان بهترین سرمربی لیگ برتر انتخاب شد و بعد از وی عبدالله ویسی در رده دوم قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.