قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: با توجه به مشکلات ترخیص گمرکی و بانکی برای تمدید LC اولیه قرارداد ناوگان خط ۲ قطارشهری با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری و شرکت قطار شهری، ابلاغ نهایی ترخیص محموله ناوگان قطارشهری از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

 ابلاغ نهایی ترخیص محموله ناوگان خط ۲ قطارشهری از گمرک

کیانوش کیامرز افزود: مجوز ترخیص محموله خط 2 قطارشهری با پیگیری‌های انجام شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران به شرکت قطارشهری و از سوی این شرکت به پیمانکار ابلاغ شد تا پس از طی مراحل اداری هرچه زودتر به چرخه اجرا درآید.
وی تصریح کرد: امید است این ناوگان با توجه به فرصت یک هفته‌ای ترخیص های بندر شهید رجایی و فاصله زمانی پنج روزه تا مشهد پیش از تیر ماه به مشهد وارد شود.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد همچنین درباره ریل‌گذاری خط 2 گفت: طول این خط 5/14 کیلومتر است که با احتساب مسیر رفت و برگشت نیازمند 29 کیلومتر ریل می‌باشد که تاکنون بیش از 5/6 کیلومتر از فاز یک این خط که طبرسی شمالی را به راه آهن متصل می‌‎کند، به ریل تجهیز شده است.
کیامرز در پایان گفت: امیدواریم که ریل‌گذاری فاز یک خط 2 قطار شهری تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد تا بهره‌برداری از آن امکان‌پذیر باشد.
خاطر نشان می‌شود، با توجه به خلف وعده های انجام شده در خصوص ورود واگن‌های خط 2 قطار شهری، روز گذشته در همین صفحه گزارشی منعکس شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.