قدس آنلاین – یزد: معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای موسسات پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای موسسات پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب

به گزارش قدس آنلاین از یزد، شهرام شکوهی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا از حضور 14 موسسه فناور در حوزه های مختلف پژوهشی، مدیریت منابع، طراحی صنعتی و قطعه سازی، سیستم های تصفیه آب و پساب، هوشمندسازی، کنترل مصرف و ... در این نمایشگاه خبر داد.

وی با اشاره به عدم سابقه برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه آب در استان یزد اظهار داشت: موضوع اقتصاد و صنعت آب بسیار حائز اهمیت می‌باشد و گردش مالی بزرگی در این بخش وجود دارد. از طرف دیگر ظرفیت های خوبی برای حضور در این بازار بزرگ در مؤسسات فناور و دانش بنیان وجود دارد. تلاش ما در پارک علم و فناوری، کمک به حضور قوی و پررنگ موسسات نوآور و فناور در بازار بزرگ آب و اشتغال زایی و نوآوری از این مسیر است.

شکوهی آشنایی بیشتر مدیران و سیاستگذاران استان با مرکز توسعه فناوری آب و مؤسسات فعال در این حوزه و نیز آشنایی بیشتر با فرصت‌های فراوان فعالیت اقتصادی در بخش آب را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه معرفی نمود.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه در روز سه شنبه 11 خرداد 95 رأس ساعت 9 صبح در سالن کنفرانس مرکز فناوری اقبال و با حضور مدیران ارشد استان در حوزه آب، کشاورزی، محیط زیست، صنعت و همچنین کارآفرینان و صنعتگران و فعالان بخش خصوصی برگزار گردید.

گفتنی است،این نمایشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 14:30 و 17:30 تا 20 آماده میزبانی از بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.