قدس آنلاین: امام جمعه کاشان گفت: یکی از خدمات بسیار ارزنده حضرت امام خمینی(ره)، تاسیس کمیته امداد بود.

یکی از خدمات بسیار ارزنده حضرت امام خمینی(ره)، تأسیس کمیته امداد بود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از خدمات بسیار ارزنده حضرت امام خمینی(ره)، تاسیس کمیته امداد بود.

وی اضافه کرد: پس از انجام فریضه های واجب، کمک به افراد مستمند و بی بضاعت از سفارشات دین مبین اسلام بوده و کسانی که در این نهاد، لباس خدمت پوشیده اند باید قدر کار خود را بدانند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه گفت: ذکر خداوند سبحان فقط لفظی نیست بلکه تدابیری که برای رسیدگی به امور خانواده مددجویان و مستمندان توسط کمیته امداد انجام می شود، نیز عبادت است.

وی همچنین فقرزدایی را از جمله سیاست های کمیته امداد بیان کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید از مددجویان پشتیبانی و حمایت کرد.

آیت الله نمازی همچنین به کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) توصیه کرد: هنگام کمک به مددجویان ضمن پرهیز از مغرور شدن برای ارائه خدمات، منت سر آنان نگذارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به خدمات کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان از لحاظ فکری و اشتغال را بعنوان یکی از سیاست های این نهاد نام برده و گفت: گام های موثری برای تحقق این مهم برداشته شده است که همچنان ادامه دارد.

حمیدرضا شیران فعالیت های ویژه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را یادآور شده و افزود: تلاش ما در این ماه مبارک این است که حمایت های ویژه ای از خانواده های تحت حمایت صورت پذیرد و سبد کالا بین تمام مددجویان توزیع شود.

وی به اجرای طرح توشه برکت با شعار" هر خانواده اهل سخاوت، تأمین هزینه یک سبد غذایی نیازمندان" اشاره و گفت: در ایام پایانی ماه شعبان این طرح اجرا و سبد کالای جمع آوری شده در ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

بازدید از منازل تعدادی از مددجویان تحت حمایت و خوابگاه دانش آموزی دخترانه کوثر و همچنین دیدار با کارکنان کمیته امداد کاشان از دیگر برنامه های سفر یکروزه مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به کاشان بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.