قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی با حضور مبلغان بومی و مبلغان اعزامی از قم در آستان امامزادگان ایلام در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

اجرای طرح ضیافت الهی در آستان امامزادگان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می شود، اظهارداشت: برپایی نماز جماعت، قرائت قرآن، سخنرانی، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شهادت امام علی (ع)، احیای شب های قدر و نماز عید سعید فطر از جمله برنامه هایی هستند که در این طرح اجرا می شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان و پس از آن در ایام تابستان در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود، افزود: در طرح نشاط معنوی برنامه های آموزشی تربیتی (رشته های احکام، قرآن و معارف)، ورزشی و اردوهای تفریحی – زیارتی برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به طرح نشاط معنوی در ایام تابستان سال جاری، خاطرنشان ساخت: ثبت نام طرح تابستانی نشاط معنوی آغاز شده و شروع کلاس های آموزشی از اول تیرماه سالجاری، بمدت 45 روز خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.