قدس آنلاین- يزد: دبير امور فرهنگي و ديني صنعت آب و برق استان یزد گفت : يازدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه كاركنان ، همسران همكار و دانشجويان وزارت نيرو به ميزباني صنعت آب و برق در استان دارالعباده يزد برگزار مي شود .

صنعت آب و برق استان يزد ميزبان مسابقات سراسري قرآن كريم

به گزارش قدس آنلاین از يزد، ضياء زيني اظهار داشت: اين دوره مسابقات با هدف زمینه سازی براي تقویت فرهنگ نورانی نماز و قرآن در يزد برگزار مي شود .

وي با اشاره به اين كه این مسابقات در شش بخش حفظ ، قرائت(تحقیق) ، قرائت(ترتیل) ، مفاهیم ، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی برگزار مي شود ، عنوان کرد : نفرات‌ اول سال‌های گذشته کشوری در هر رشته فقط با ثبت‌نام در بقیه رشته‌ها می‌توانند در این دوره حضور یابند.

زيني بيان كرد : سوالات رشته مفاهيم و زبان‌آموزی در سه مرحله شركتي، استاني، كشوري، بصورت تستي‌ و‌ تشريحي برگزار  و در صورت تساوي شركت‌كنندگان در مرحله تستی، پاسخنامه تشريحي تصحیح خواهد شد .

دبير امور فرهنگي و ديني صنعت آب و برق استان یزد افزود : مرحله شركتي اردیبهشت ماه ، مرحله استانی در  مرداد ماه و مرحله کشوری مهرماه  برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مسئولین امور فرهنگی شرکت های (صنعت آب و برق ) مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.