مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی از افزایش سطح تعاملات آستان قدس رضوی و صدا و سیما به منظور پوشش رویدادهای حرم مطهر رضوی و تولید برنامه های فاخر معرفتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 همکاری‌های آستان قدس رضوی و صدا و سیما در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، محمد امین توکلی زاده در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک مدیران و کارشناسان آستان قدس رضوی و صداوسیما که در نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: کارگروه مشترک آستان قدس رضوی و صداوسیما به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها، همفکری و هم افزایی به منظور استفاده از ظرفیت بی بدیل بارگاه منور رضوی در تولید برنامه‌های فاخر و غنی تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: در نخستین جلسه مشترک این کارگروه موضوعات و مباحثی پیرامون پوشش فعالیت‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان مطرح شد و نتایج و توافقات کاربردی و عملیاتی خوبی نیز گرفته شد.
توکلی زاده با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو مجموعه، بیان داشت: تمام تلاش خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) این است که انعکاس مطلوبی از بارگاه منور رضوی صورت پذیرد و عاشقان و محبان حضرت با دیدن برنامه‌ها و تصاویر حرم مطهر رضوی بتوانند دلهایشان را روانه این صحن و سرای نورانی کنند.
وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد رشد مضاعف برنامه‌های قرآنی و معرفتی حرم مطهر در سیمای ملی خواهیم بود و مسجد جامع گوهرشاد و صحن انقلاب اسلامی میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.