، شرکت ژاپنی کانن به تازگی در نمایشگاهی که در شانگهای برپا کرده، در کنار محصولات کنونی اش از یک دوربین جدید DSLR با قدرت ۱۲۰ مگاپیکسل نیز رونمایی کرده است

کانن از یک دوربین DSLR با لنز ۱۲۰ مگاپیکسل رونمایی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، شرکت ژاپنی کانن به تازگی در نمایشگاهی که در شانگهای برپا کرده، در کنار محصولات کنونی اش از یک دوربین جدید DSLR با قدرت 120 مگاپیکسل نیز رونمایی کرده است. اهمیت این محصول وقتی بیشتر می شود که می بینیم قدرتمندترین دوربین DSLR که تاکنون در بازار وجود داشته 50 مگاپیکسل قدرت داشته است. 
هرچند بعید است به این زودی ها شاهد عرضه این دوربین قدرتمند به بازار باشیم، اما می توان آن را راه حلی کامل و جامع برای عکاسان حرفه ای دانست.
کانن در این نمایشگاه به کاربران اجازه می داد تا با این دوربین قدرتمند عکاسی کنند و سپس تصاویر ثبت شده را در صفحه نمایش های بزرگ تماشا کنند. میزان جزییات ثبت شده توسط لنز این دوربین بسیار قابل توجه است. کانن هنوز جزییات زمان عرضه و یا قیمت این دوربین را اعلام نکرده است.

 

 

canon


محصول تازه دیگری که کانن رونمایی کرده ،یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت تصویر 8K است. اگر شما هم جزو دارندگان تلویزیون های 4K هستید نیازی نیست بهیچوجه نگران از رده خارج شدن تلویزیون خود باشید، این روالی است که شرکت های پیشگام فناوری همواره در پیش گرفته اند و تلاش می کنند یک گام از نیازهای مشتریان جلوتر باشند.
اما وجه اشتراک این دو دوربین در نیاز شدید آنها به فضای آزاد برای ذخیره سازی تصاویر و فیلم های ثبت شده توسط آنها است. تصاویر خام ثبت شده توسط این دوربین عکاسی به طور متوسط 214 مگابایت حجم دارند که تقریبأ چهار برابر بیشتر از حجم کنونی فایل های ثبت شده توسط دوربین های کانن است. دوربین 8K نیز با هر ساعت ضبط فیلم، به یازده ترابایت فضای خالی برای ذخیره سازی فایل نیاز دارد.
به این ترتیب، هم چشم های ما از دیدن چنین دوربین هایی گرد می شود و هم جیب های مان خالی. البته انتظار می رود تا زمانی که این دوربین ها به طور انبوه تولید و در بازار عرضه شوند، صنعت حافظه های جانبی SSD نیز با آهنگ مناسبی پیشرفت کرده باشد و بتواند پاسخگوی نیازهای آن روز باشد.

 

 

canon

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.