کمپانی دل امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ تایپه به روی صحنه آمد و سری جدید لپ تاپ های هیبریدی و یا همان دو در یک را در ابعاد ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچی رونمایی کرد.

 کمپانی دل از اولین لپ‌تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی جهان رونمایی کرد+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی دل امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 تایپه به روی صحنه آمد و سری جدید لپ تاپ های هیبریدی و یا همان دو در یک را در ابعاد 13، 15 و 17 اینچی رونمایی کرد.

محصولاتی که مبتنی بر ویندوز 10 هستند و با قیمت پایه 749 دلاری خود می توانند گزینه هایی مطلوب برای خرید توسط دانش آموزان، دانشجویان، خانواده ها و حتی کسب و کارهای حرفه ای باشند. 

مدل 17 اینچی این سری به عنوان اولین لپ تاپ 17 اینچی دو منظوره در جهان شناخته می شود و همانند دو مدل بعدی، از ویژگی هایی همچون پردازنده نسل ششم Core اینتل، سیستم عامل ویندوز 10، دستیار صوتی کورتانا و ویندوز Hello بهره می برد.

قابلیت چرخش 360 درجه ای نمایشگر این لپ تاپ ها به پشت نیز به کاربران امکان استفاده از این سه محصول در چهار حالت مختلف را می دهد که می تواند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین دوربین استاندارد مادون قرمز این لپ تاپ ها با قابلیت ویندوز Hello کار خواهد کرد و کاربران می توانند از آن برای ورود به سیستم استفاده کنند. از دیگر قابلیت های این سه لپ تاپ می توان به نمایشگر فول اچ دی، کیبورد استاندارد با نور پس زمینه، پشتیبانی از پورت USB نوع C، پشتیبانی از دیسپلی پورت و طول عمر باتری بالا اشاره کرد.

قرار است عرضه این سه مدل یعنی 13 700، 15 700 و 17 700 از تاریخ دوم ژوئن، 13 خرداد، آغاز شود.

 

dell

 

 

dell

 

 

dell

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.