امروز این شرکت ژاپنی، عضوی جدید را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد و این عضو چیزی نیست جز گوشی خوش قیمت اکسپریا E۵.

سونی رسماً از گوشی خوش قیمت اکسپریا E۵ رونمایی کرد + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی سونی همانند بسیاری از بزرگان دنیای فناوری، در زمینه های مختلفی همچون گوشی های هوشمند، کنسول های بازی، سنسورهای تصویری، تلویزیون ها و مواردی از این قبیل فعالیت دارد و علی رغم موفقیت خیره کننده ای که در صنعت تولید کنسول های بازی یعنی پلی استیشن داشته، نتوانسته در حوزه گوشی های هوشمند علمکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. 

اگر خبرهای مربوط به این کمپانی را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که سونی اخیراً خط تولید گوشی های سری اکسپریا زد، اکسپریا ام و اکسپریا سی را متوقف کرده و اکنون تمرکز خود را بیشتر معطوف اسمارت فون های سری اکسپریا X کرده است.

اما امروز این شرکت ژاپنی، عضوی جدید را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد و این عضو چیزی نیست جز گوشی خوش قیمت اکسپریا E5.

اسمارت فونی که همانند مدل های قبلی این شرکت، از پردازنده کمپانی مدیاتک یعنی MT6735 که از چهار هسته پردازشی برخوردار است، بهره می برد که در کنار یک رم 1.5 گیگابایتی، پردازش اطلاعات را به دوش می کشد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 200 گیگابایت، دوربین اصلی 13 و سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سونی در این گوشی برخی تغییرات نرم افزاری را اعمال کرده است که از میان آن ها می توان به اضافه شدن ویژگی Smart Cleaner اشاره کرد. قابلیتی که به شما این اطمینان را می دهد که هیچ اپلیکیشن و یا برنامه ای در بک گراند باز نیست و به تبع، می توان از اشغال اضافی فضای رم جلوگیری کرد و سرعت گوشی را ارتقا داد.

قرار است عرضه این گوشی از اوخر ماه ژوئن و در قاره های اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و با قیمت 199 یورو آغاز شود.

 

اکسپریا E5

 

 

اکسپریا E5

 

 

اکسپریا E5

 

 

اکسپریا E5

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.