وآوی آنر ۸ در عین حال که قابلیت دوربین دوگانه دوازده مگاپیکسلی خود را حفظ کرده، ولی با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی خود، راحت تر در جیب جای می گیرد و دقیقا به همان اندازه گوشی آنر ۷ سال گذشته است.

هوآوی آنر ۸ هم دارای دوربین دوگانه خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، به نظر می رسد می توانیم سال جاری میلادی را سال دوربین های دوگانه گوشی های هوشمند بدانیم. شرکت هوآوی تاکنون با ارائه این فناوری در چند مورد از محصولات خود توانسته به شرکتی پیشگام در این حوزه بدل شود.
گوشی هوشمند آنر V8 هوآوی با دوربین دوگانه دوازده مگاپیکسلی را می توان نمونه ای بارز در میان محصولات این چنینی این شرکت دانست. اما از آنجایی که آنر V8 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است، شاید نتواند نظر آن دسته از کاربرانی که به دنبال گوشی های کوچکتر هستند را به خود جلب کند. اما امروز خبری خوب برای این دسته از مشتریان داریم. براساس تازه ترین شنیده ها، هوآوی در حال ساخت گوشی جدیدی به نام آنر 8 است که می تواند نظر مشتریان سخت پسند را هم به خود جلب کند.
بر همین اساس، گفته می شود که هوآوی آنر 8 در عین حال که قابلیت دوربین دوگانه دوازده مگاپیکسلی خود را حفظ کرده، ولی با صفحه نمایش 5.2 اینچی خود، راحت تر در جیب جای می گیرد و دقیقا به همان اندازه گوشی آنر 7 سال گذشته است.
این گوشی هوشمند که در حال حاضر احتمالأ با نام تجاری فارادی در حال ساخت است، می تواند به عضوی قدرتمند در خانواده آنر هوآوی بدل شود، چرا که آنطور که از شایعات به نظر می رسد، دست کمی از آنر V8 از لحاظ قدرت ندارد. از جمله این مشخصات می توان به پردازنده Kirin 950 یا حتی 955 و چهار گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند عبارتند از قابلیت شارژ بی سیم، ورودی USB-C و تراشه فرستنده/گیرنده مادون قرمز برای کنترل لوازم خانگی.
شایعات همچنین از طراحی زیبای این گوشی و استفاده از شیشه دو و نیم بعدی منحنی در دو طرف آن حکایت دارند.
این تمام چیزی است که تاکنون درباره آنر 8 هوآوی می دانیم. اما از آنجایی که هنوز هیچ منبع رسمی این خبرها را تایید نکرده نمی توانیم نسبت به صحت آنها اطمینان داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.