۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
کد خبر: 387002

گفته می شود که این سری از گوشی های مایکروسافت دارای سه مدل متفاوت خواهند بود که همه آنها به چیپست عرضه نشده اسنپدراگون ۸۳۰ مجهز می شوند و هر کدام با ظرفیت رم و حافظه داخلی متفاوتی به میدان خواهند آمد

تصویر منسوب به سرفیس فون مایکروسافت لو رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، مشخصات تازه ای از سرفیس فون مایکروسافت در فضای مجازی منتشر شده بود. اکنون با گذشت یک روز به نظر می رسد که بازار این شایعات داغ تر شده است و این بار تصاویر جدیدی از این گوشی در بین اخبار دنیای تکنولوژی خودنمایی می کند.
اگرچه هیچ یک از این شایعات و گمانه زنی ها توسط مایکروسافت تایید نشده اند اما شاید همین اطلاعات و تصاویر نیز بتوانند به ما کمک کنند تا با ایده اولیه و شکل ظاهری این محصولات جدید مایکروسافت آشنا شویم. آخرین شایعات منتشر شده از این محصول، حاوی تصویری نمادین از سرفیس فون است. گفته می شود که این سری از گوشی های مایکروسافت دارای سه مدل متفاوت خواهند بود که همه آنها به چیپست عرضه نشده اسنپدراگون 830 مجهز می شوند و هر کدام با ظرفیت رم و حافظه داخلی متفاوتی به میدان خواهند آمد. اگر این شایعات در مورد سرفیس فون صحیح باشد، نیازی به گفتن این نکته نیست که شانس بزرگی نصیب مشتریان می شود.

 

سرفیس فون

 


در رندر جدیدی که در بالا مشاهده می کنید، این گوشی به یک قاب کیبوردی مجهز است که به کاور نه چندان بلند سرفیس تاچ متصل است و قابل جدا شدن نیست. همچنین یک پورت USB نوع C نیز در پایین بدنه و جک هدفون نیز در بالای بدنه تعبیه شده اند. در بخش دوربین هم شاهد همان ماژول آشنایی هستیم که به فلش دوال LED مجهز است. در نهایت باید منتظر گذر زمان بمانیم تا ببینیم که این شایعات توسط مایکروسافت تایید و یا رد خواهند شد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.