کمپانی ایسوس امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ در شهر تایپه، از جدیدترین و در عین حال قدرتمندترین لپ‌تاپ خود به نام GX۸۰۰ رونمایی کرد.

ایسوس از قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان پرده برداشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی ایسوس امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 در شهر تایپه، از جدیدترین و در عین حال قدرتمندترین لپ‌تاپ خود به نام GX800 رونمایی کرد.

ایسوس همه ساله نمایشگاه کامپیوتکس را فرصتی مناسب برای معرفی آخرین دستاوردهای خود می بیند و امسال نیز این کمپانی با رونمایی از محصولاتی همچون گوشی های سری ZenFone 3، مانیتور خمیده 34 اینچی، ربات خانگی ZenBo و لپ تاپ ZenBook 3 طرفداران برند خود را شگفت زده کرد.

اما اوج هنر این کمپانی را می توان در لپ تاپ گیمینگ GX800 دید که ادامه دهنده راه لپ تاپ قبلی متعلق به این سری یعنی GX700 خواهد بود. این محصول قدرتمند از سیستم خنک کننده مایع در پشت خود بهره می برد و به تراشه گرافیکی SLI انویدیا و پردازنده سری K اینتل مجهز شده است.

همچنین، از دو منبع انرژی 330 واتی برای تغذیه سیستم خنک کننده مایع این دستگاه استفاده شده که امکان اورکلاک کردن پردازنده را فراهم می کند، اما اگر به دنبال اورکلاک کردن نیستید می توانید به دنبال محصول دیگری بروید.

این لپ تاپ قدرتمند از جدیدترین کیبورد مکانیکی ROG بهره می برد و لامپ های LED نیز در زیر دکمه های این کیبورد تعبیه شده که با توجه به سبک بازی، تغییر رنگ می دهند. این محصول از بدنه ای باریک و وزنی بسیار کم در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار برخوردار است و اگر به دنبال حداکثر توان و قدرت این لپ تاپ هستید، می بایست از سیستم خنک کننده آن استفاده کنید.

گفتنی است پردازنده این لپ تاپ از سرعت کلاک 4.4 گیگاهرتزی برخوردار است و کارت گرافیک آن نیز با فرکانس 1428 مگاهرتز کار خواهد کرد.

 

ایسوس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.