رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مرگ فاطمه کودک پنج ساله در حوض بوستان کوهسار گفت: همه اعضای شورا وکیل خانواده این کودک هستند.

 همه اعضای شورا، وکیل «فاطمه»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، الهه راستگو در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره حادثه مرگ کودک 5 ساله در حوض بوستان کوهسار شهرک رضویه با تاکید بر اینکه بررسی چگونگی این رخداد باید در دستور کار مسؤلان قرار گیرد، اظهار داشت: همانطور که رئیس شورای شهر اظهار کردند ما همه وکیل این خانواده هستیم و قطعاً این موضوع تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

وی به بازدیدهای خود از منطقه 15 شهر تهران و فعالیت‌های جهادی شهردار این منطقه اشاره کرد و افزود: تا جایی که بنده مطلعم آقای انجمنی شهردار این منطقه در کوتاهترین زمان ممکن در صحنه حاضر شدند. در عین حال همه اعضای شورا در قبال مردم مسؤل هستند و قطعاً حق کسی تضیع نخواهد شد.

راستگو در پایان به فعالیت‌‌های بخشی از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری اشاره کرد و افزود: بی شک فعالین اجتماعی این تشکل‌های غیر انتفاعی مردم نهاد و خود جوش در این خصوص نیز در صحنه خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.