قدس آنلاین: مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: فعالیت‌های تخریبی دشمن علیه مجموعه سپاه و بسیج زیاد است و در این جهت ما باید کاری کنیم که بتوانیم این هجمه را پاسخگو باشیم به همین خاطر است که تعامل سپاه و بسیج با اصحاب رسانه باید افزایش یابد .

فعالیت‌های تخریبی دشمن علیه مجموعه سپاه و بسیج زیاد است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، روح‌الله حکیمی‌فرد در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان،تاکید کرد: همکاری بین سپاه و بسیج با اصحاب رسانه باید افزایش یابد.

وی افزود: سپاه و بسیج یک‌نهاد مردمی و برخاسته از بطن مردم است و به‌ویژه در حوزه بسیج این موضوع به‌صورت کامل متبلور است و حضور بسیج در بین مردم و ارتباط آن با سایر اقشار به‌صورت واضح مشخص است.

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شاکله مأموریتی سپاه و بسیج این‌گونه بود که در مسائلی که کشور مشکل داشته، دچار بحران است و ممکن است آسیب‌زا باشد برای کشور، ورود پیدا کند و در صحنه‌های مختلف در کشور پشتیبان باشد.

وی در ادامه گفت: سپاهیان و بسیجیان توانستند فتنه‌های اوایل انقلاب را خنثی کرده، بعد از آن در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و سپس در عرصه سازندگی فعالیت‌های خوبی را داشته باشد و تلاش سپاه و بسیج از اول بر این بود که برای پیشرفت کشور نیروی‌های کمکی مؤثری باشد.

حکیمی فرد در خصوص نیاز نظام به سپاه و بسیج، عنوان کرد: هر جا که به‌نوعی نظام نیاز به کمک و مساعدت داشته است، سپاه و بسیج سعی کرده‌اند تا به صحنه نیاز بیایند و نیاز است که مجموعه اقداماتی که در سپاه و بسیج در حال انجام است را رسانه‌ها، نه به‌عنوان تبلیغی؛ بلکه برای اطلاع مردم از کارهای بسیج و سپاه، برای مردم به نوع‌های مختلفی گفته شود.

وی ابراز کرد: به هر جهت انعکاس فعالیت‌های بسیج و سپاه آن‌گونه که باید، در جامعه مطرح‌ نشده؛ این موضوع بدان جهت است که فعالیت‌های تخریبی دشمن علیه مجموعه سپاه و بسیج زیاد است و در این جهت ما باید کاری کنیم که بتوانیم این هجمه را پاسخگو باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.