قدس آنلاین: احداث پروژه کنارگذر غرب اصفهان بطول ۹۴ کیلومتروکنارگذرشرق اصفهان بطول ۹۳ کیلومتر در رفع مشکلات ترافیکی شهر اصفهان بسیار موثر است .

آغاز عملیات اجرایی قطعه ۱ و۲ کنارگذر شرق اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی ومعاونت شرکت ساخت وتوسعه آزادراههای کشور طی بازدید یکروزه از پروژه های کنار گذر شرق وغرب اصفهان گفت: 14 کیلومتر باقیمانده از پروژه کنارگذر غرب اصفهان از گردنه گاوپیسه تا میدان کرکوند تا مهرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به نیاز اتصال این آزادراه به محور مبارکه- شهرضا مطالعه این قسمت بطول 16 کیلومتر توسط سرمایه گذار انجام خواهد شد .

این مقام مسول وزارت راه و شهرسازی  با بازدید از پروژه عظیم کنارگذر شرق اصفهان گفت: با توجه به مصوبه اخذ شده از هیات دولت قراردادسرمایه گذاری با شریک در خردادماه سال جاری منعقد و عملیات اجرایی قطعه 1 و2  آغاز می گردد.

وی اظهار داشت : احداث این دو پروژه عظیم در استان اصفهان در رفع مشکلات ترافیکی شهر اصفهان بسیار موثر ودارای اهمیت است.

گفتنی است پروژه کنارگذر شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر از آزادراه اصفهان – کاشان شروع و به پلیس راه مبارکه ختم می شود .  قطعه اول این پروژه از آزادراه اصفهان – کاشان تا جاده اردستان – اصفهان بطول 30 کیلومتر ، قطعه دوم از کیلومتر 30 تا بزرگراه اصفهان – نایین بطول 33 کیلومتر و قطعه سوم از کیلومتر 63 تا بزرگراه اصفهان – شیراز بطول 30 کیلومتر انجام خواهد شد .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.