قدس آنلاین: مانور افت فشار و قطع گاز با حضور شهرستان های معین؛ مبارکه، سمیرم و شهرضا در ایستگاه لاریچه دهاقان برگزار شد.

گاز اصفهان در شرایط بحران آمادگی کامل دارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این مانور 8 تیم از شهرستان های معین اداره گاز دهاقان در حضور رئیس بهره برداری شهرستان ها ، دبیر ستاد مدیریت بحران شرکت گاز  ، معاون فرمانداری و رییس شورای شهر دهاقان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، به محض اعلام قطع گاز،تیم های امدادی در محل حاضر شده، سناریوی تدوین شده به صورت کامل تشریح گردید و پس از آن گروه های عملیاتی نسبت به انجام عملیات، بمنظور رفع افت فشار و برقراری جریان گاز اقدام نمودند.

پس از برگزاری مانور ، عملیات اجرایی آن مورد ارزیابی قرار گرفت، آنالیزSWOT  آن انجام و نقاط ضعف و قوت آن مشخص گردید و برای ارتقای کیفیت مانورها ی بعدی نتایج حاصل از آن استخراج شد.

شایان ذکر است، در صورتی که قطع گاز بطور واقعی در این شهرستان به وقوع می پیوست گاز مصرفی بیش از 13 هزار و 623 مشترک  قطع می شد.

  گفتنی است، این مانور با هدف ارتقای سطح آمادگی نیروها، سرعت عمل،مدیریت و کنترل بحران و شرایط اضطراری انجام گرفت و مقرر گردید با توجه به تاثیرگذاری مانورها در سطح توانمندی نیروها بویژه نیروهای امدادی اجرای آنها  در سطح شهر اصفهان استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.