قدس آنلاین- یزد : معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از تهیه و پخش ویژه برنامه رادیویی با موضوع بررسی علل و عوامل مشکلات و اختلافات خانوادگی با همکاری با معاون صدای ، صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.

بررسی مشکلات و اختلافات خانوادگی  در ویژه برنامه رادیو یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید علی اصغر رفاهی افزود :  تجربه پنج ساله این معاونت اجتماعی دادگستری در عرصه کار با آسیب های اجتماعی مرتبط با حوزه خانواده می تواند راهگشا در تهیه و ساخت برنامه فاخر و اثر گذار برای مردم استان باشد.

وی تصریح کرد :  با توجه به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی از اساتید و مشاورین مجرب حوزه خانواده و همکاری سایر نهاد های فعال در این زمینه  و معرفی کارشناسان معتبر این حوزه ، می توان همکاری خوبی با صدا و سیمای مرکز استان قلمداد شود.

این مقام قضایی راجع به نوع برنامه و شیوه اجرای آن اظهار داشت : این برنامه ترکیبی است و در اثنی برنامه  ضمن استفاده از کارشناس در هربرنامه مشکلات یک خانواده به صورت مصداقی نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطرنشان ساخت : خانواده هایی که دارای مشکلات خانوادگی هستند و امکان طرح مشکلات آنها در رسانه باشد می توانند جهت حضور در این برنامه از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری و یا دفتر معاونت اجتماعی دادگستری  اعلام آمادگی نمایند.

در ادامه این جلسه معاون صدای مرکز یزد نیز ضمن اشاره به دغدغه های صدا و سیما در پرداختن به مباحث خانواده گفت : صدای مرکز یزد قصد دارد در ماه مبارک رمضان در برنامه ای زنده با عنوان حریم مهرورزی باحضور زوجینی که درگیر مشکلات و اختلافات خانوادگی بوده اند و باکارشناسان خبره حوزه مشاوره خانواده  به بررسی اختلافات این زوجین  بپردازد.

:  داوود سیروس افزود

این برنامه برای پخش در شب های ماه رمضان تهیه می گردد و در طول این ماه مبارک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22 به مدت یک ساعت پخش خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.