هافبک تیم فوتبال استقلال برای دریافت ۴۰۰ میلیون تومان و ادامه حضورش در این تیم به توافق رسیده است.

شرط اولیه امید ابراهیمی برای تمدید قرارداد با استقلال

به گزارش قدس آنلاین، فصل هنوز تمام نشده بود و استقلالی‌ها در اردو بودند که گفته شد امید ابراهیمی با یک تیم قطری به توافق رسیده و دیگر در استقلال نمی‌ماند. همین خبر باعث به هم ریختن اردوی استقلال شد و وقتی این حاشیه خودش را بیشتر نشان داد که تلفن مسوولان و کادر فنی استقلال به صدا در آمد و اصحاب رسانه می‌خواستند بدانند این خبر صحت دارد یا نه؟

خبر پیوستن امید به یکی از تیم‌های قطری وقتی بیشتر به واقعیت نزدیک شد که در همان روز روزنامه‌های قطری هم روی این خبر مانور کردند اما در این آشفته بازار و در شرایطی که اردوی استقلال به هم ریخته بود ابراهیمی پستی در صفحه شخصی خود گذاشت و این خبر را به طور کامل تکذیب کرد.

فصل پانزدهم تمام شد و خیلی زود خبر مذاکرات امید با تیم‌های قطری رنگ واقعیت گرفت و زمانی که ابراهیمی برای مذاکره به قطر رفت معلوم شد که خبرهای منتشر شده آنقدرها هم دروغ نبوده است. اما طرف دیگر ماجرای مذاکرات امید با قطری‌ها، باشگاه استقلال و کادرفنی جدید این تیم بود که نمی‌خواستند ابراهیمی را برای فصل آینده از دست بدهند. امید از یک طرف با قطری‌ها مذاکره می‌کرد و از سوی دیگر با استقلالی‌ها بر سر تمدید قرارداد چانه می‌زد. سرانجام طولی نکشید که امید به تهران بازگشت و معلوم شد که پیشنهاد مالی قطری‌ها چندان دندان‌گیر نبوده است! وقتی ابراهیمی خیالش از بابت مذاکره با قطری‌ها راحت شد و تصمیم گرفت در ایران بماند به طور جدی با استقلالی‌ها وارد مذاکره شد. البته با شرایط خاصی؛ چیزی شبیه نحوه قرارداد طارمی با پرسپولیس که حرف امید هم مثل طارمی خریدار داشت. قرار گذاشتند مبلغی از قرارداد ابراهیمی را پرداخت کنند.

اینطور که گفته می‌شود و از خروجی جلسات استقلالی‌ها با امید خبر بیرون می‌آید که ابراهیمی از استقلالی‌ها 400 میلیون تومان پول خواسته و در صورت پرداخت این پول قول داده در تمرین استقلال شرکت کند. استقلالی‌ها هم که نمی‌خواهند این هافبک دفاعی را از دست بدهند قول دادند پول او را پرداخت کنند. تا اینجای کار فعلا مذاکرات طرفین به نفع امید پیش می‌رود. ابراهیمی به شرط پرداخت این پول در تمرین استقلال شرکت می‌کند.

روز گذشته گفته شد که ابراهیمی هفته آینده به تمرینات استقلال اضافه می‌شود اما شاید کسی نداند که این حضور امید در تمرین برای استقلال 400 میلیون آب می‌خورد. پیش از امید هم شهباززاده برای حضور در تمرین استقلال از مسوولان استقلال پول خواسته بود. باید دید تا هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد و آیا ابراهیمی به جمع آبی‌ها اضافه می‌شود؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.