۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 397490

سید مجتبی حیدری

لبخند زمین در نابودی اسرائیل است!

تمام بدبختی‌های عالم، حاکمیت خاخام‌های اسرائیلی بر جامعه بین‌المللی است. سیطره این خاخام‌ها تنها بر کرسی‌های ریاست و سیاست نیست، بلکه نفت، رسانه، دانشگاه‌های بزرگ، بورس، ‌هالیوود، مخوف‎ترین سازمان‌های جاسوسی و امنیتی و حتی تیم‌های مطرح ورزشی توسط ‌آن‌ها اداره‌ می‌شود و آن‌ها تمام این قدرت را جمع کرده‌اند تا اسرائیل پابرجا بماند؛ چون نگاه آن‌ها به سرزمین فلسطین آخرالزمانی است و آنجا را سرزمین مقدس‌ می‌دانند.
تنها راه نجات بشریت از بین رفتن و نابودی اسرائیل است. امروز نه فقط مسلمانان و مسیحیان که مجبورند برای ادامه حیات اسرائیل مالیات پرداخت کنند، که همه مردم جهان درصورتی‌که از شر اسرائیل راحت شوند‌ می‌توانند به از بین رفتن استکبار و آزادی و رهایی از ظلم امید داشته باشند. از بین رفتن اسرائیل از بین رفتن کسانی است که قرآن آن‌ها را «اشد کفراً و نفاقاً» نامیده است. از بین رفتن کفر و نفاق ارمغانش آزادی خیردوستی، صلح و... است. تاریخ از آنچه که امروز به‌خاطر وجود غده سرطانی بر سرش‌ می‌‌آید دل‌خون است و آنکه قدمی در جهت از بین رفتن این غده بردارد، به‌عنوان چهره ماندگار و ارمغان‌آورنده سعادت در زمین ثبت خواهد شد.
ادعای استکبار برای تحریم ایران اسلامی، ماجرای هسته‌ای است، اما کیست که نداند تمام تحریم‌ها به‌خاطر امنیت اسرائیل است. شاید در این میان کسی بگوید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم تا آرامش پیدا کنیم. اما جواب ساده است؛ در تلمود آمده است که خداوند دو نوع حیوان آفریده: چهارپا و دوپا، و دوپا مسلمانان و مسیحیان هستند و آنکه‌ می‌خواهد با اسرائیل سازش کند، در کمترین حالت حیوانی دوپا در خدمت صهیونیست‌هاست و باید منتظر قربانی‌شدن خود توسط این گروه رذل باشد که از زمان تشکیل کشور جعلیشان تا به امروز، جز در قتل و جنایت و غارت، هیچ مهارت دیگری از خود به نمایش نگذاشته‌اند.  متأسفانه فرهنگ‌ها نیز ملعبه دست صهیونیست‌ها هستند و ثروت‌های عالم خرجِ به‌فسادکشیدن فرهنگ‌ها‌ می‌شود. یک نگاه به جامعه آن‌ها بیندازید. هیچ‌کدام از فرهنگ‌ها و سبک‌های زندگی که توسط خودشان در دنیا ترویج‌ می‌شود، اثرشان در جامعه خودشان وجود ندارد. آن‌ها اموری را مراعات‌ می‌کنند که ما سال‌هاست برای آن سروکله‌ می‌زنیم. آن‌ها به‌خوبی‌ می‌دانند و بارها تجربه کرده‌اند که برای آنکه بتوانند بر عمر حکومتشان بیفزایند، باید جوامع دیگر را به فساد و تباهی بکشند و درکنار کشتار از ابزار فرهنگ استفاده کنند. امروز تمام جنایت‌ها و فسادها با دستور چند خاخام شکل‌ می‌گیرد و منشأ رذالت‌ها را به‌راحتی‌ می‌توان پیدا کرد. البته ولایت‌فقیه شمارش معکوس شیشه عمر ولایت رذالت را آغاز کرده‌‌اند و در طی بیست و پنج سال، زمین برای زدن لبخندی دوباره به انتظار نشسته است.
حاکمان ترکیه و هر کشور دیگری که از اسرائیل حمایت کنند، اول در میان مردم خود منفور خواهند شد و دوم اینکه با از دست دادن مشروعیت برای ماندن بر قدرت همیشه باید به آمریکا باج بدهند، حال آنکه آمریکا براساس منافعش عمل می‌کند و به‌راحتی  هم‌پیمانان خود را به مهلکه‌ می‌فرستد. حمایت این حاکمان از اسرائیل خشم مردم را نسبت به اسرائیل بیشتر‌ برمی‌انگیزد و درواقع هر دو طرف ضرر‌ می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.