قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ اگرچه فعالیت های انجام شده تا کنون در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیار ناچیز است، ولی اتحاد ایجاد شده باعث دلگرمی برای پیمودن ادامه راه است.

برنامه های اقتصاد مقاومتی با اتحاد و همبستگی داخلی تحقق می یابد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اتحاد و همبستگی داخلی برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر خود و تمام توانمندی های داخلی و کار گروهی انجام خواهد شد.
حجت الاسلام محمد علی نکونام  افزود: در چندین سال گذشته، بارها بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد، ولی در حد شعار بود و عملیاتی نشده بود و امسال عملیاتی شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت،  اگرچه فعالیت های انجام شده تا کنون در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیار ناچیز است، ولی اتحاد ایجاد شده باعث دلگرمی برای پیمودن ادامه راه است.
وی تصریح کرد: اگر امروزه در تراز های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تعاملات اجتماعی در جمهوری اسلامی در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته ایم به دلیل دوری از نگاه خدامدارانه و محجوریت از خداست.
رئیس خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: تحریم و رکود اقتصادی در کشور، کمبود و نبود سرمایه در گردش و نقدینگی و نبود بازار مصرف اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی در استان را دچار بحران و با رکود مواجه کرده است.
مسعود سوردی افزود: هم اینک با تعامل و تلاش در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، مشکل سرمایه و نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی در حال رفع شدن و رونق تولید در استان شده است.
به گفته وی، نبود بازار مصرف داخلی و انبوه کالاهای تولید و انبار شده، مانعی برای رونق تولید در استان است که با فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی نهادینه شود.
سوردی تصریح کرد: تولید در کشور ایران با قوانین دست و پاگیر که بعضا مربوط به به سال 1317 است، روبه رو است که نیازمند اصلاح و بازنگری دارد.
شایان ذکر است، در این مراسم از فعالان 19 طرح و واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در استان تقدیر شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.