امام جمعه سنندج گفت: روز قدس زمان برملا کردن فتنه یهود علیه مسلمانان و روز مقابله ستمدیدگان با مستکبران است که فریاد مسلمانان مظلوم فلسطین باید به گوش آزادی خواهان جهان رسانده شود.

 ماموستا خدایی: روز قدس زمان برملا کردن فتنه یهود علیه مسلمانان است

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا عبدالرحمن خدایی اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی تمامی مسلمانان جهان است چرا که براساس آموزه‌های اسلام و قرآن مسلمانان نسبت به سرنوشت هم مسئول هستند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه مردم کردستان اعلام همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس به منزله اعلام حمایت از ملت فلسطین که همواره مورد ظلم رژیم غاصب صهیونیستی واقع شده‌اند و رساندن ندای مظلومیت آنان به گوش جهانیان است.

امام جمعه سنندج افزود: روز قدس زمان برملا کردن فتنه یهود علیه مسلمانان و روز مقابله ستمدیدگان با مستکبران است که فریاد مسلمانان مظلوم فلسطین باید به گوش آزادی خواهان جهان رسانده شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بیش از 65 سال است که سرزمین قدس، معراجگاه پیامبر عظیم الشان اسلام صحنه تاخت و تاز یهودیان و صهیونیست ها است و مسلمانان در این دیار مقدس زندانی و مورد جنایت واقع می‌شوند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه بر همه ما ثابت شده که رمز پیروزی مسلمانان اتحاد و انسجام است، تصریح کرد: نباید اجازه داد دشمن با تفرقه بین امت اسلامی به اهداف شوم خود دست یابد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.