برخی از بازیکنان استقلال در ملاقات با افشارزاده به وی اعلام کردند چرا خودروی جاسم کرار به یک بازیکن به جای طلبش داده شده است؟

کدام بازیکن BMW کرار را به جای طلبش از استقلال گرفت؟

به گزارش قدس آنلاین، خودروی BMW گرانقیمت کرار در اواخر فصل گذشته به جای طلب یکی از بازیکنان با نفوذ استقلال به وی داده شد.

استقلالی ها فصل گذشته با چنگ و دندان جاسم کرار را در مقطعی از فصل حفظ کردند اما حضور این بازیکن در نهایت به گرفتن یک خودرو از باشگاه منتهی شد.

کرار که در یکی از مهمترین بازی های فصل استقلال از اردو قهر کرد و اعلام کرد اگر مطالباتش را نگیرد برای استقلال بازی نمی کند در نهایت از مسئولان استقلال یک دستگاه BMW گرانقیمت گرفت و همین موضوع باعث سکوت وی تا مدتی در استقلال شد.
 
با جدایی کرار از استقلال خانه وی پلمپ و خودرویی که به نام باشگاه بود هم از وی گرفته شد اما در کمال تعجب یکی از بازیکنان با نفوذ استقلال به جای مطالبات خود خودروی کرار را به جای طلبش از استقلال گرفت.
 
نامه نیوز در همین رابطه نوشت:همین موضوع باعث شده تا تعدادی از بازیکنان فصل گذشته استقلال در دیدار با افشارزاده از وی سوال کنند چرا آنها هنوز پول فصل گذشته خود را نگرفته اند اما یک بازیکن راحت به جای طلب خود خودوری گرانقیمت را تبدیل به پول نقد می کند و مطالباتش را از استقلال می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.