یک پایگاه خبری عراقی در گزارشی با پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس نوشت که تظاهرات‌کنندگان ایرانی عادی سازی روابط برخی اعراب با اسرائیل را محکوم کردند.

سومریه‌نیوز: محکومیت عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری سومریه نیوز عراق در گزارشی به پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران پرداخت.

سومریه نیوز نوشت: راهپیمایی‌های گسترده‌ای در تهران و سایر شهرهای ایران به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس برگزار شد.

بر اساس گزارش‌ها میلیون‌ها نفر در 850 شهر ایران با وجود گرمای هوا و روزه بودن در خیابان‌ها حضور یافته و به سمت مراکز اقامه نماز جمعه حرکت کرده و شعارهایی سر دادند که طی آن تاکید شد که موضوع فلسطین همچنان موضوع نخست جهان اسلام بوده و قدس قبله نمای تمام مسلمانان است.

سومریه نیوز نوشت: تظاهرات کنندگان در راهپیمای امسال خود شعار یکپارچه‌ای را برای خود انتخاب کردند و آن " وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطینی و بیزاری جستن از رژیم صهیوینستی  و تروریسم تکفیری" بوده است.

مشارکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس جنایت‌های رژیم صهیونیستی درباره ملت فلسطین و همچنین سکوت ادامه دار بین‌المللی درباره جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود و عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و اسلامی با این رژیم را محکوم کردند. تظاهرات‌کنندگان بر ضرورت وحدت و یکپارچگی در برابر چالش‌ها و به شکست کشاندن توطئه‌های هدفمند علیه محور مقاومت تاکید کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.