یکی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب فاش کرده که صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی قصد داشته به برخی خبرنگاران هدیه دهد تا رسوایی فیش نجومی او را ماستمالی کنند.

هدیه صفدر حسینی برای ماستمالی فیش نجومی / شستن رسوایی پولی با پول + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی افشای فیش حوققی نجومی صفدرحسینی رئیس صندوق توسعه ملی و مقاومت وی در استعفا از سمت خود، ماجرای ماندن وی بر این صندوق ابعاد تازه ای پیدا کرده است.

یکی از خبرنگاران روزنامه‌های دوم‌خردادی فاش کرده است که صفدر حسینی به تعدادی از خبرنگاران مبالغی را به عنوان هدیه برای ساپورت وی در رسانه‌ها و سرپوش گذاشتن بر موضوع حقوق نجومی وی داده است.

در پی تلاش «سیدصفدر حسینی» رییس صندوق توسعه ملی برای ارسال هدیه و مبالغ نقدی به چند خبرنگار، با شرط ساپورت رسانه‌ای او در رسانه‌ها، و ابراز تمایل چند خبرنگار به همکاری در این پروژه، «فریبا پژوه» طی متنی این اقدام قبیح «سیدصفدر حسینی» را محکوم کرده است.

این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب خطاب به صفدر حسینی نوشته است:‌ آقای «صفدر حسینی» رفتار شما باعث خجالت و شرم‌ساری است... آقای صفدر حسینی نباید دست به خرید خبرنگاران بزنید و با دادن وعده «هدیه» از آنها بخواهید تا ماجرای فیش حقوقی نجومی شما را ماست مالی کنند!


صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی از اعضای حزب منحله مشارکت بوده که در ابتدای کار دولت روحانی از وی به عنوان یکی از گزینه‌های وزارت‌های اقتصادی  نام برده می‌شد.

فیش‌های حقوقی منشتر شده از وی نشان می‌دهد که وی از فروردین تا اسفند سال 94 به‌ طور میانگین 57 میلیون و 400 هزار تومان بابت حقوق آن هم فقط از این صندوق دریافت کرده، به‌عبارت دیگر حسینی در سال گذشته جمعاً حدود 686 میلیون تومان بابت حقوق از صندوق توسعه ملی گرفته است.

وی پدر سیده فاطمه حسینی عضو لیست امید در تهران و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی است. فاطمه حسینی که خود مبلغی به عنوان به‌ عنوان "حق اوقات فراغت فرزندان" از فیش حقوقی پدرش دریافت می‌کرده است به همراه همسرش هانی میرمحمدعلی در اوج بحران ارزی سال 90 دست به تاسیس شرکت صرافی زده‌اند..

پس از افشای رسوایی فیش‌های نجومی توسط رسانه‌ها، برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب طی روزهای اخیر تلاش گسترده‌ای برای لاپوشانی این موضوع کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.