نخست‌وزیر روسیه در اقدامی متقابل، تحریم واردات مواد غذایی از کشورهای غربی را یک سال و ۶ ماه تمدید کرد.

اقدام متقابل روسیه برای مقابله با اتحادیه اروپا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، امروز اتحادیه اروپا تحریم‌های مالی، نظامی و مرتبط با انرژی روسیه را که از جولای 2014 اعمال کرده بود، 6 ماه دیگر تمدید کرد و «دیمیتری مدودوف» نخست‌وزیر روس‌ها، بلافاصله واکنش نشان داد. 
بر اساس گزارش اینترفاکس، مدودوف فرمانی را امضاء کرده که بر اساس آن، تحریم‌ واردات مواد غذایی از آمریکا و اتحادیه اروپا که از آگوست 2014 اجرایی شده بود، تا پایان سال 2017 میلادی تمدید خواهد شد. 
تحریم‌های اولیه یعنی تحریم های اتحادیه اروپا، در واکنش به الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه پس از بی‌ثبات شدن اوکراین در سال 2014 وضع شده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج اسد IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اخر این اروپای بدبخت چقدر باید از امریکا حرف شنوی داشته باشد که بیاید همسایه خود را که سالیان درازی هست دادو ستد دارند تحریم کند . اگر درمورد اوکراین مشکلی هست میشه دوستانه بنشینند و صحبت کنند و اختلافات قابل حل است . ضمنا اگر مساله اشغال بدهست و شما به خاطر اشغال اوکراین با روسیه برخورد میکنید . الان بیشتر از 60 سال هست که اسرائیل غاصب زمین های فلسطین را اشغال کرده و شما تا حال نتوانستید به اسرائیل بگید تو چون از امریکا اجازه ندارید ؟؟!! ضمنا چندی است قاراباغ کوهستانی توسط ارمنستان اشغال شده تمامی اینا را اگر میخواستید شاید تا الان حل شده بود ولی چون از امریکا اجازه ندارید نمیتونید . برای اتحادیه اروپا به خاطر این بدبختی متاسفم همین ؟؟!!