نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تشکر از حمایت‌های ایالات متحده، اسرائیل و آمریکا را به آینه یکدیگر تشبیه کرد که دشمن‌های مشترکی دارند.

نتانیاهو: وقتی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به هم نگاه می‌کنند، خودشان را می‌بینند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حمایت‌های همه جانبه آمریکا و شخص «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور تشکر کرد.

نتانیاهو طی سخنرانی در سفارتخانه ایالات متحده در اراضی اشغالی با اشاره به عملیات استشهادی روزهای اخیر، مدعی شد: «این درخواست صلح نیست...ما همواره با تروریسم خواهیم جنگید...این موضع ما و موضع آمریکایی‌هاست.»

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» وی با تشکر از حمایت‌های بی دریغ آمریکا از اسرائیل گفت: «از این فرصت استفاده می‌کنم تا از رئیس جمهور اوباما، بایدن معاون او و کری وزیر خارجه تشکر کنم. دوباره تاکید می‌کنم بزرگترین و اساسی‌ترین اتحاد ما با آمریکاست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه آمریکا شریک واقعی اسرائیل است، دلیل در امان ماندن اتحاد اسرائیل-آمریکا از حوادث مختلف را اینگونه بیان کرد: «دلیل آن ساده است. وقتی آمریکایی‌ها به اسرائیل نگاه می‌کنند، خودشان را می‌بینند. و وقتی اسرائیلی‌ها به آمریکا نگاه می‌کنند، آنها نیز خودشان را می‌بینند.»

نتانیاهو با تروریستی خواندن ایران، حزب‌الله و حماس و قرار دادن آنها در ردیف گروه داعش در ادامه گفت: «بنیان‌های اخلاقی جوامع ما (آمریکا و اسرائیل) تقریبا شبیه است...این دو در هم تنیده شده‌اند و تصادفی نیست که هر دوی ما دشمن‌های مشترکی داریم.»

وی در پایان این سخنرانی سراسر تملق از آمریکا اضافه کرد: «عمیقا از حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا که طی سال‌های گذشته به اسرائیل داده، تشکر می‌کنم...آمریکا این دنیا را جایی بهتر کرده است.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج اسد IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چقدر ادم منصفی هست این نتانا . اینو الان به زبان اوردی قبلا قبول نمیکردی . حالا که درستش را گفتی من هم مجبور شدم درستش را بگویم . و ما در ایران وقتی به شما دو تا نگاه میکنیم فقط و فقط شیطان را میبینیم الحق اما خمینی (ره) چقدر اسم قشنگی برای امریکا انتخاب کرده بود .