قدس آنلاین/ علیرضا لعل اکبری: چند روزی است که در رسانه‌ها خبرهایی از پدیده شاندیز عنوان می‌شود که همه به نوعی از سرگیری پروژه و سرو سامان گرفتن وضعت سهامداران را نوید می‌دهد.

اعلام قیمت سهام پدیده تا قبل از عید فطر

اغلب این خبرها از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده است و به نظر می‌رسد که عزم جدی از سوی منتخبان مردم برای رفع مشکلات پروژه و سهامداران پدیدار شده است.

تعداد و قیمت سهام پدیده تا قبل از عید فطر اعلام می‌شود

در همین حال نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر از تعیین تکلیف شدن شرکت پدیده شاندیز خبر می‌دهد.

حسین مقصودی با اشاره به جلسات ویژه که  در مرکز استان و با حضور مسؤولان مربوط و برخی از نمایندگان استان تشکیل شده است، اظهارداشت: سهام موجود از نظر تعداد و قیمت مشخص شده و تا قبل از عید فطر نتیجه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادعای طلب برخی ادارات مانند شهرداری نیز در این پرونده  تعدیل شد، به صبح توس گفت: مجموعه مدیریت استان با تلاش مجدانه و پیگیرانه برای به سامان رساندن این مشکل اقدام کردند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب مدیر عامل و هیأت مدیره جدید پس از جلسات متعدد تأکید کرد: این هیأت زیر نظر استانداری و تا قبل از عید فطر کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

فعال شدن دفاتر خرید و فروش سهام

وی در خصوص فعالیت دفاتر خرید وفروش سهام این شرکت تصریح کرد: با توجه به شفاف شدن تعداد و ارزش ریالی سهام ها، دفاتر استانی خرید و فروش سهام شرکت فعال خواهند شد.

در همین حال  حجت الاسلام «حسین زاده بحرینی» نیز امکان خرید و فروش سهام پدیده را در آینده نزدیک یادآور شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: اتاق مبادله پایاپای در مشهد برای برقراری امکان خرید و فروش سهام پدیده ایجاد می‌شود.

فعلاً برخی از اقدامات قطعی شده را نمی‌توان منعکس کرد

وی در اولین جلسه از سلسله نشست‌های میز پاسخگویی با بیان اینکه موضوع پدیده شاندیز، مشهد را باچالشی روبه رو کرد که باعث شد، استقبال سرمایه گذاران در حوزه خدمات کاهش پیدا کند، افزود: با اینکه موضوع پدیده بسیار پیچیده بود، اما کارهای خوبی برای حل این مسأله انجام شده است که برخی از این اقدامات را به جهت قطعی شدن نتیجه فعلاً نمی توان منعکس کرد.

 وی تصریح کرد: قیمتگذاری سهام پدیده نیز تقریباً نهایی شده است و منتظر طی مراحل قانونی آن هستیم تا امکان اعلام رسمی آن فراهم شود.

 

تعهد نمایندگان عملی شد

وی خطاب به حاضران در جلسه تأکید کرد: آن تعهدی هم که نمایندگان شما در مجلس نهم دادند که ارزش سهام مردم با کسر سهام از سهامداران عمده با بالاترین قیمت حفظ شود، عملی شد.

 

جذب سرمایه گذار از اولویت‌های اصلی مدیریت پدیده

در همین حال مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز در جلسه شورای اداری پدیده گفت: مهم‌ترین عامل در بازیابی اعتبار و جایگاه پدیده، همدلی و همراهی مدیران مجموعه، پرسنل و سهامداران است.

محسن شوشتری در جلسه شورای مدیران شرکت پدیده با بیان این مطلب افزود: ایجاد فضای همگن و یکپارچه میان مدیران، پرسنل و سهامداران شرکت باعث تقویت مجموعه پدیده شده و در حل هرچه سریع تر مشکلات تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی تأکید کرد: تمام پرسنل شرکت باید به معنی واقعی، یک تیم بوده و به مانند یک مجموعه واحد عمل کنند. در این شرایط قطعاً فعالیت‌های جداگانه و موازی یا احتمالاً متقابل در مجموعه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

 

برخورد با روی خوش با مراجعان و سهامداران

شوشتری با اشاره به بحران‌های پشت سرگذاشته شده شرکت، از همه مدیران و کارکنان خواست با سعه صدر و روی خوش با مراجعان و سهامداران برخورد کنند.

 مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز جذب سرمایه گذار را یکی از  اولویت‌های اصلی مدیریت پدیده خواند و از همه کسانی که برای این موضوع راهکار یا پیشنهاد دارند، خواست تا نظرات خود را در اختیار مجموعه قرار دهند.

وی افزود: هم اکنون گفت‌وگوها با چندین مجموعه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در جریان است که به محض قطعی شدن آن به اطلاع سهامداران و مردم خواهد رسید.

در ادامه این جلسه مدیران بخش‌های مختلف مجموعه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره روند کاری شرکت پرداختند.

محمد ریاحی، مهدی خجسته، جعفر شاهرخی و حامدمقدم از جمله مدیرانی بودند که در سخنانی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های حوزه کاری خود پرداختند.

 

کلیدی برای باز شدن قفل مشکلات

حال به نظر می‌رسد، طی همین چند روز باقی مانده تا عید فطر خبرهای خوشحال کننده ای در خصوص پروژه و وضعیت سهامداران پدیده در رسانه‌ها از سوی مسؤولان مربوطه اعلام شود و امید می‌رود، پس از چندین ماه وقفه در پروژه و نبود پاسخگویی مناسب به هرحال قفل مشکلات پیش روی سهامداران با کلید تدبیر مسؤولان  باز شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    3 0
    دروغه برادر من دروغ / الان یک هفته است که این یکی دو روز تمام نمیشه / مثلا سهامدارها را ساکت کردن
  • ایرانی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    2 0
    بابا اینا خودشونو کشتن اینم عید فطر چی شد بابا بگن پولتون خوردیم خیال همرو راحت کنن این از خدا بیخبرا